Kortrijk - Saint-Ghislain

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
Elgar
Berichten: 621
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41

Kortrijk - Saint-Ghislain

Bericht door Elgar »

Als ik bij de treinplanner een treinrit in het weekend van Kortrijk naar Saint-Ghislain ingeef, stuurt die mij altijd over Lille Flandres.

Nu is mijn vraag of je deze trein, met overstap in Rijsel, met een gewoon binnenlands biljet of Go-pass mag nemen?
Wover

Bericht door Wover »

Nee, ik vrees van niet. Heel vreemd dat de treinplanner (nationaal) dit als resultaat geeft. Probeer eens bij geavanceerde opties de internationale treinen (thalys symbool) uit te vinken.

edit: zelfs met de optie "zonder internationaal" geeft hij enkel de optie weer via lille flanders. Ik zou eens naar de klantendienst of het station bellen.
rvdborgt
Berichten: 4326
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Kortrijk - Saint-Ghislain

Bericht door rvdborgt »

Elgar schreef:Als ik bij de treinplanner een treinrit in het weekend van Kortrijk naar Saint-Ghislain ingeef, stuurt die mij altijd over Lille Flandres.
Nu is mijn vraag of je deze trein, met overstap in Rijsel, met een gewoon binnenlands biljet of Go-pass mag nemen?
Nee, dat mag niet. De DB-planner geeft overigens ook spontaan verbindingen met overstap in Moeskroen en Doornik. Je kunt dat afdwingen met "via Herseaux". De reistijd blijft hetzelfde als via Rijsel.

Groetjes,

Rian
Plaats reactie