CR-trein Leuven-Aarschot-Lier-Mechelen-Brussel

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
LierTrainspotter

CR-trein Leuven-Aarschot-Lier-Mechelen-Brussel

Bericht door LierTrainspotter »

Een CR-trein Leuven-Aarschot-Lier-Mechelen-Brussel. Ik weet dat dit een verre omweg is maar er bestaan ook L-treinen leuven-landen die via Diest en Hasselt gaan (lijn 35) ipv lijn 36 (Tienen).
Er zouden enkele haltes rechtstreek met lier worden verbonden op lijn 25.


Leuven
Wezemaal
Aarschot
Heist-op-den-berg
Lier
Duffel
St-katelijne-waver
Mechelen-Nekkerspoel
Mechelen
Vilvoorde
Schaarbeek
Brussel-Noord
Brussel-Congres
Brussel-Centraal
Brussel-Kapellekerk
Brussel-zuid
Nils
Berichten: 296
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Locatie: FN

Bericht door Nils »

Dit is eigenlijk gewoon een aanpassing aan de huidige l-trein Leuven-Lier-Antwerpen, die dan in antwerpen gekoppeld is aan de L trein Brussel geraardsbergen. Ik zie niet echt toegevoegde waarde in dit voorstel.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

in mijn klas zitten wel enkele gasten die heel graag rechtstreeks sint katelijne-lier zouden hebben, maar ik denk dat zij zowat de enigen zijn :P lier-mechelen bestaat al en voor alle andere verbindingen is zon lange stoptrein geen meerwaarde :roll:
Pieter

Bericht door Pieter »

Shrek schreef:in mijn klas zitten wel enkele gasten die heel graag rechtstreeks sint katelijne-lier zouden hebben, maar ik denk dat zij zowat de enigen zijn :P lier-mechelen bestaat al en voor alle andere verbindingen is zon lange stoptrein geen meerwaarde :roll:
Dat zou heel handig zijn...
Wover

Bericht door Wover »

Stoptrein Gent - Leuven - Duffel - Y Kontich - nieuwe halte Lint (of welk dorp is dat daar) - Lier - Herentals - Turnhout, met in Herentals aansluiting op de IR naar Neerpelt/Hasselt ;).

Daar is zeker interesse naar, aangezien er veel studenten zijn uit het Mechelse die naar de KHK in Geel naar school gaan.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Wover schreef:Stoptrein Gent - Leuven - Duffel - Y Kontich - nieuwe halte Lint (of welk dorp is dat daar) - Lier - Herentals - Turnhout, met in Herentals aansluiting op de IR naar Neerpelt/Hasselt ;).
Lint zou dan een heropening zijn, want dat heeft ooit een stopplaats gehad :-)
Plaats reactie