Delays with TGV from Brussels-Midi? - Vertragingen met TGV?

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
ChrisjeJapan

Delays with TGV from Brussels-Midi? - Vertragingen met TGV?

Bericht door ChrisjeJapan »

Hello everybody here,

I wanted to know if somebody here takes (or has ever took) the TGV from Brussels-Midi to the Charles de Gaulle airport (Roissy, Paris)?

I believe since 4 April 2007 the Thalys doesn't go to Charles De Gaulle airport anymore. Now Air France and TGV make 5 connections a day to CDG.

Don't have a lot of time to catch a connecting flight at CDG, so I want to be prepaired.

Did you experience delays with the TGV on this line (Brussels-CDG)?
Is the TGV late regularly?

Thanking you all in advance! Kind greetings

PS: ik spreek ook Nederlands, maar ik wist niet goed of hier ook buitenlandse mensen zitten.
Wover

Bericht door Wover »

Dit is vooral een Nederlandstalig forum met een stuk of 5 anderstaligen.

Om op je vraag te antwoorden: ik denk niet dat TGV's over het algemeen ooit vertraging hebben, behalve natuurlijk bij technische storingen, maar dat valt ook niet heel vaak voor :).
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

ik heb nog maar 1 keer vertraging gehad in een TGV en dat was door een defecte locomotief. Normaal rijden ze zeer stipt :wink:
paljas

Bericht door paljas »

Misschien heb ik dikke pech, maar ik heb in meer dan de helft van alle keren toch al dikke vertraging gehad gaande van 30min tot 2u.
Arator

Bericht door Arator »

Den thalys (of ook wel Tant' Alice) durft er ook al is 5 minuten langer over doen
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

In Frankrijk heb ik al eens een serieuze vertraging gehad van 40 minuten door defecte seinen. Het andere treinverkeer heeft daar natuurlijk evenveel last van.
Als de oorzaak niet extern is (zoals defecte seinen) rijden de TGV's inderdaad zeer stipt. Een verschil van 5 minuten is inderdaad altijd mogelijk, maar meer is uitzonderlijk.

Bart
groentje
Berichten: 7272
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Het kan zeker voorvallen, maar ik het toch nog niet vaak meegemaakt.
Plaats reactie