EC 97 Iris

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
rvdborgt
Berichten: 4321
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Bericht door rvdborgt »

Terminus schreef:oef :)
Dit omdat je met een gewoon ticketje 'Benelux', wat spoorwegpersoneel en hun gezinsleden krijgen, blijkbaar wel tot Aken mag sporen...
Ook dat geldt bij mijn weten slechts tot Aachen Süd(Gr). Dat het NMBS-personeel op IR q zich niet bijzonder interesseert voor het Duitse traject, is weer iets anders...

Groetjes,

Rian
M1

Bericht door M1 »

Terminus schreef:oef :)
Dit omdat je met een gewoon ticketje 'Benelux', wat spoorwegpersoneel en hun gezinsleden krijgen, blijkbaar wel tot Aken mag sporen...
Dat mag niet hoor :!:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22504
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

M1 schreef:
Terminus schreef:oef :)
Dit omdat je met een gewoon ticketje 'Benelux', wat spoorwegpersoneel en hun gezinsleden krijgen, blijkbaar wel tot Aken mag sporen...
Dat mag niet hoor :!:
dan heeft er iemand een oogje dicht geknepen vrees ik
Kris

Bericht door Kris »

Waarom mag je dan met zo'n ticket wel tot Tourcoing?
rvdborgt
Berichten: 4321
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Bericht door rvdborgt »

Kris schreef:Waarom mag je dan met zo'n ticket wel tot Tourcoing?
Waarschijnlijk om dezelfde reden als naar Aken: sommige conducteurs interesseert het niet of je een kaartje voor het buitenlandse traject hebt.
Als een conducteur iets toelaat, wil dat nog niet zeggen dat dat tarifair correct is.

Groetjes,

Rian
Kris

Bericht door Kris »

rvdborgt schreef:
Kris schreef:Waarom mag je dan met zo'n ticket wel tot Tourcoing?
Waarschijnlijk om dezelfde reden als naar Aken: sommige conducteurs interesseert het niet of je een kaartje voor het buitenlandse traject hebt.
Als een conducteur iets toelaat, wil dat nog niet zeggen dat dat tarifair correct is.

Groetjes,

Rian
Tot Tourcoing is toegelaten volgens de reglementen (toch voor zover ik weet)
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Weet één iemand de naam van het type der wagons waar de EC Iris mee wordt gereden????????
Wover

Bericht door Wover »

Plaats reactie