Rollen omgekeerd!

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Nu eens met het halfuur:

Hoe komt het dat de IC C richting Kortrijk uit Oostende, die vroeger altijd op het spoor acht werd ontvangen, de IC E richting Tongeren of Luik-Guillemins en Genk op spoor zes, nu achter de IC E wordt ontvangen, nu is het normaal IC E op het spoor vier, IC C op de drie, twee of één.

Daardoor moeten wij - komende uit Oostende - altijd de IC E komende uit Knokke doorlaten en wij blijven stilstaan tot die door is.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

zolang de werken in het station van brugge bezig zijn zullen die veranderingen blijven duren, eerder uit gemak voor de werkzaamheden en de bijhorende mogelijkheden met wissels en beschikbare sporen.
de ene keer is da vlotter en logischer voor bepaalde overstappen de andere keer weer niet meer. aangezien de werken er zeker nog niet gedaan zijn voor eind van dit jaar zal dat dus nog wel paar keer veranderen
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

om een kort overzichtje te maken betreffende het halfuur

Van de Kust.
De IC E treinen worden ontvangen op spoor 4. (bij trein 1516 is dit spoor 9)
De IC C treinen zullen dan binnenkomen op spoor 2. (bij trein 816 is dit spoor 3)

Van het binnenland
de IC E treinen komen binnen op spoor 5. (1536 op spoor 4 zodat men kan aansluiten op de 816)
de IC C treinen komen binnen op spoor 3 (836 op spoor 5)
Jonathan

Bericht door Jonathan »

OO-MSS schreef:om een kort overzichtje te maken betreffende het halfuur

Van de Kust.
De IC E treinen worden ontvangen op spoor 4. (bij trein 1516 is dit spoor 9)
De IC C treinen zullen dan binnenkomen op spoor 2. (bij trein 816 is dit spoor 3)

Van het binnenland
de IC E treinen komen binnen op spoor 5. (1536 op spoor 4 zodat men kan aansluiten op de 816)
de IC C treinen komen binnen op spoor 3 (836 op spoor 5)
IC E 1519=>spoor 2
L-trein naar Gent-St-Pieters=>spoor 8
Plaats reactie