jan_olieslagers schreef:Volgens whois is deze naam geregistreerd (via een of andere tussenpersoon) door Syntigo - die heette vroeger Bene-IT of zoiets.
Syntigo is een docheronderneming van de NMBS die instaat voor de exploitatie van het glasvezelnetwerk.
edit: even mijn typefouten er uit gehaald.
Laatst gewijzigd door Nils op 25 jul 2010, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Zelfs afgezien van de tikfouten heb je dat niet helemaal goed: de glasvezel is pas later naar Syntigo overgeheveld, dit is niet de "raison d'être" oftewel aanvankelijke doelstelling.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Tis BNP Paribas Fortis (waarom hebben ze het gewoon ni BNPP genoemd? zucht..) maar er is toch een nieuw systeem waarbij op internet met Bancontact kan betaald worden, of is dat te vooruitstrevend voor de NMBS?
Als je op fortis klikt krijg je gewoon de standaard bancontact betaalpagina, dus waarschijnlijk lukt dat dan ook met een KBC kaart (nog niet uitgetest)
KBC staat er blijkbaar terug tussen. Mooie zaak, en moet ik binnenkort nog eens gebruik van maken. Ik kan de logica achter de balietoeslag nog wel ergens volgen maar ze moeten toch de mogelijkheid bieden op zijn minst simpele tickets op andere wijze te verkrijgen.
dreuzel schreef:KBC staat er blijkbaar terug tussen. Mooie zaak, en moet ik binnenkort nog eens gebruik van maken. Ik kan de logica achter de balietoeslag nog wel ergens volgen maar ze moeten toch de mogelijkheid bieden op zijn minst simpele tickets op andere wijze te verkrijgen.
Ik zou zelfs durven beweren dat op zijn minst tickets, niet alleen de simpele, op een andere, simpele, wijze te verkrijgen moeten zijn.
dentheo schreef:Riskeert ge ook met creditkaart aankoop .... laatst grote verbazing en rennen door het huis, na bestelling Eurostar....
Heb net hetzelfde meegemaakt toen dat systeem juist nieuw was & als ge een paar minuten te lang zoekt vervalt die sessie & wordt de betaling & de bestelling geannuleerd. Daarna laat ge uw kaart bij uw computer liggen & staat ge in de winkel zonder kaart. Vicieuze cirkel
[Serverconnection] Tijdens het zoeken is er een fout opgetreden door een technisch probleem.
[Server] Tijdens het zoeken is er een fout opgetreden door een technisch probleem.
Verdomme, ik wil een h/t-kaartje Antwerpen-Schiphol (niet om het vliegtuig te nemen!) kopen op b-europe.com, geeft 'm een foutmelding bij het betalen (gelukkig vòòr het uitvoeren van de verrichting). Bel naar het contact center staat er dan, weliswaar was ik nét te laat om daarheen te telefoneren en bovendien kost dat 30 cent/minuut .
Ik ga het morgen nog eens opnieuw proberen (heb het ticket woensdag nodig), en anders ga ik een ander uitstapje maken. Ik ga géén boete betalen omdat hun materiaal niet werkt.