Website NMBS faalt harder en harder
Website NMBS faalt harder en harder
Die site gaat echt steeds verder achteruit, het is niet te geloven
Kan IEMAND mij, vandaag nog, vertellen hoeveel geld een standaard retourtje Geraardsbergen - Edingen kost? Dus 2e klas, vol tarief. Ik ben ook zeer benieuwd hoe u tot uw antwoord komt! Dank!
Kan IEMAND mij, vandaag nog, vertellen hoeveel geld een standaard retourtje Geraardsbergen - Edingen kost? Dus 2e klas, vol tarief. Ik ben ook zeer benieuwd hoe u tot uw antwoord komt! Dank!
Re: Website NMBS faalt harder en harder
Ik heb nog meer aan de inspanningen van een hobbyist uit Tsjechië dan aan de NMBS zelf:
Schande, NMBS, ga je schamen. Faalbedrijf
Schande, NMBS, ga je schamen. Faalbedrijf
Re: Website NMBS faalt harder en harder
Geen idee waar het tegenwoordig staat, maar ik ga direct naar "Sefora": http://sefora.b-rail.be/sefora/Sefora/b ... t&langue=1
Re: Website NMBS faalt harder en harder
Los van het feit dat dat al veel te omslachtig is, krijg ik voor elke reis die ik plan, in elke webbrouwser, iets wat men een "Resultaat" noemt:
Schiet lekker op zo, vind je niet?
Schiet lekker op zo, vind je niet?
Re: Website NMBS faalt harder en harder
Oh, als je gaat doen alsof je online een ticket wilt bestellen kan het ineens wel.
Re: Website NMBS faalt harder en harder
het probleem is dat er tegenwoordig een tussenstap zit met die zogezegde "Sefora"
als je vroeger klikte op de link met "hoeveel kost deze reis"
dan kreeg je gewoonweg meteen de prijs te zien zoals je dat nu na enkele extra stappen te zien krijgt
bovendien mateloos ergerlijk dat bij het opvragen van de prijs vanuit de dienstregelingopzoeking je de vertrek en aankomst wéér moet invullen
en de site werkt ook niet op een iPhone
als je vroeger klikte op de link met "hoeveel kost deze reis"
dan kreeg je gewoonweg meteen de prijs te zien zoals je dat nu na enkele extra stappen te zien krijgt
bovendien mateloos ergerlijk dat bij het opvragen van de prijs vanuit de dienstregelingopzoeking je de vertrek en aankomst wéér moet invullen
en de site werkt ook niet op een iPhone
Re: Website NMBS faalt harder en harder
Dat ook, maar als je dan al vloekend en zuchtend dat OPNIEUW gedaan hebt, krijg je gewoon geen prijsinfoKristofke schreef:het probleem is dat er tegenwoordig een tussenstap zit met die zogezegde "Sefora"
als je vroeger klikte op de link met "hoeveel kost deze reis"
dan kreeg je gewoonweg meteen de prijs te zien zoals je dat nu na enkele extra stappen te zien krijgt
bovendien mateloos ergerlijk dat bij het opvragen van de prijs vanuit de dienstregelingopzoeking je de vertrek en aankomst wéér moet invullen
Re: Website NMBS faalt harder en harder
Ik heb dat inderdaad ook al gehad dat dat scherm niets laat zien.Fles schreef:Dat ook, maar als je dan al vloekend en zuchtend dat OPNIEUW gedaan hebt, krijg je gewoon geen prijsinfoKristofke schreef:het probleem is dat er tegenwoordig een tussenstap zit met die zogezegde "Sefora"
als je vroeger klikte op de link met "hoeveel kost deze reis"
dan kreeg je gewoonweg meteen de prijs te zien zoals je dat nu na enkele extra stappen te zien krijgt
bovendien mateloos ergerlijk dat bij het opvragen van de prijs vanuit de dienstregelingopzoeking je de vertrek en aankomst wéér moet invullen
Soms werkt het, soms niet, totaal onvoorspelbaar, maar dat is met de meeste zaken zo bij de NMBS.
Voor een retourtje Geraardsbergen-Edingen krijg ik nu wel een prijs van 5,60 euro, dat klopt dus niet met die Tsjechische site hierboven.
Re: Website NMBS faalt harder en harder
Die Tsjechische site geeft de TCV-prijzen, dus de internationale. Het gewone binnenlandse tarief ligt gelukkig lager.Adler schreef:Voor een retourtje Geraardsbergen-Edingen krijg ik nu wel een prijs van 5,60 euro, dat klopt dus niet met die Tsjechische site hierboven.
-
- Berichten: 2405
- Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
- Locatie: Singapore
Re: Website NMBS faalt harder en harder
die site is gewoon van de CD hoor, ze hebben daar wel nog meer handige sitesIk heb nog meer aan de inspanningen van een hobbyist uit Tsjechië dan aan de NMBS zelf
Re: Website NMBS faalt harder en harder
windows brol . Zoals bij vele bedrijven is ook bij de NMBS veel op windows gericht. Kan je onmogelijk een stabiel systeem noemen (zegt een fiere gebruiker van zijn stabiele mac ).
Re: Website NMBS faalt harder en harder
Aj, hij is daar weer ze, stoefer .Steven schreef:windows brol . Zoals bij vele bedrijven is ook bij de NMBS veel op windows gericht. Kan je onmogelijk een stabiel systeem noemen (zegt een fiere gebruiker van zijn stabiele mac ).
Re: Website NMBS faalt harder en harder
Dat die prijsinfo pagina vaak geen informatie geeft, heeft niets met het besturingssysteem te maken.Steven schreef:windows brol . Zoals bij vele bedrijven is ook bij de NMBS veel op windows gericht. Kan je onmogelijk een stabiel systeem noemen (zegt een fiere gebruiker van zijn stabiele mac ).
Er zijn in de loop der jaren heel veel websites ontstaan bij de NMBS zoals de hoofdsite, de treinplanner, de prijsinfo, de site om tickets te bestellen, enz.
Al die sites moet men nu aan mekaar linken en dat lukt blijkbaar niet zo goed.
-
- Berichten: 3505
- Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
- Locatie: Ansião (PT)
Re: Website NMBS faalt harder en harder
Dat valt nog goed mee, vooral de echt bedrijfskritische toepassingen draaien wel op solide platformen. Bv. Loketapplicaties Sabin op VMS, Lisa op Linux. De meeste databases op Solaris, enkel de DB van IBIS helaas op SQL-server. Een aantal administratieve applicaties wordt thans gemigreerd van mainframe naar Unix.Steven schreef: Zoals bij vele bedrijven is ook bij de NMBS veel op windows gericht.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.