meegaan op wandeling

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

trainfreak schreef:
Trainspotterke schreef: Nee, die was droog! :P :lol:
Wacht maar tot ik je tegenkom in SCM :twisted:
Bah, tegen dan zal je wel weer in slaap liggen! :twisted: :lol: :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

back on topic mannen :-)
terug naar de wandelingen
1607

Bericht door 1607 »

ik ben een wandelaar. btw treinspotterke. wandelingen van ruim 20 km zijn voor echte mannen. zou jij wel meekunnen? de eerste 2 km lopen maar de rest sleuren zeker. Steven en ik hebben daar al ervaring in. beter met ons eens meegaan. er word nooit geklaagd bij ons. (enkel de laatste wandeling had ik last van de heup door omstandigheden, heb dat gewoon 1 maal gezegd tegen Steven maar wel doorgebeten tot het einde) kan je wel verzekeren dat ruim 20 km op balaststenen niet is gelijk tarmak he. :wink:
maar mensen die meewillen mogen altijd mee he. 8)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

idd anders moet ge voor de fun is gaan oefenen tussen didant en givet, dat hebben wij toch al gedaan en hoeven daar voorlopig niet meer te zijn.
1607

Bericht door 1607 »

Steven schreef:idd anders moet ge voor de fun is gaan oefenen tussen didant en givet, dat hebben wij toch al gedaan en hoeven daar voorlopig niet meer te zijn.
:lol: allee we waren opeens de tel kwijt van de dwarsliggers. die moeten we toch eens opnieuw gaan tellen. :lol:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

1607 schreef:
Steven schreef:idd anders moet ge voor de fun is gaan oefenen tussen didant en givet, dat hebben wij toch al gedaan en hoeven daar voorlopig niet meer te zijn.
:lol: allee we waren opeens de tel kwijt van de dwarsliggers. die moeten we toch eens opnieuw gaan tellen. :lol:
da kunnen die er nog ni geweest zijn dan maar in onze plaats doen :-)
1607

Bericht door 1607 »

Steven schreef:
1607 schreef:
Steven schreef:idd anders moet ge voor de fun is gaan oefenen tussen didant en givet, dat hebben wij toch al gedaan en hoeven daar voorlopig niet meer te zijn.
:lol: allee we waren opeens de tel kwijt van de dwarsliggers. die moeten we toch eens opnieuw gaan tellen. :lol:
da kunnen die er nog ni geweest zijn dan maar in onze plaats doen :-)
was toch een mooi tocht? :wink:
groentje
Berichten: 7263
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Ik heb me altijd goed geamuseerd in Zwitserland, en geef toe, veel meer dan wandelen kan je er niet doen, hé :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

groentje schreef:Ik heb me altijd goed geamuseerd in Zwitserland, en geef toe, veel meer dan wandelen kan je er niet doen, hé :P
wandelen, foto's maken, in sommige streken zijn er in de centra ook nog andere dingen te doen zoals zwemmen, minigolf, paardrijden, mountainbike, zomerski (enkele uitzonderlijke plaatsen), rafting, klimmen
groentje
Berichten: 7263
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

We deden ook wel heel wat meer dan wandelen in de 'Palace', hoor. Maar persoonlijk vond ik de wandelingen zelf altijd schitterend. Zeker als het niet té warm is, en je een groep hebt die niet na 5 minuten op zijn gat gaat zitten, is wandelen in de bergen echt schitterend.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

groentje schreef:We deden ook wel heel wat meer dan wandelen in de 'Palace', hoor. Maar persoonlijk vond ik de wandelingen zelf altijd schitterend. Zeker als het niet té warm is, en je een groep hebt die niet na 5 minuten op zijn gat gaat zitten, is wandelen in de bergen echt schitterend.
tot op heden ken ik The Palace zowat van buiten (op het tussenverdiep voor personeel na) als je er ettelijke jaren monitor geweest zijt kan da al is voorvallen. maar terug op topic de wandelingen langs oude spoorlijnen.
Bert

Bericht door Bert »

Net terug van de alpen en ik zie het wel nog zitten om nog een stevig tochtje te doen. 8)
Is er al een datum voor de wandeling?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Bert schreef:Net terug van de alpen en ik zie het wel nog zitten om nog een stevig tochtje te doen. 8)
Is er al een datum voor de wandeling?
neen, maar ik raad u aan via pm een aantal van u vrije data door te geven en ik contacteer u dan wel als het zover is :-)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

deze topic even verplaatst :-) kwestie van alles een beetje toch in een min of meer logische categorie te steken
Plaats reactie