Thalyssite onbruikbaar?

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Thalyssite onbruikbaar?

Bericht door kika »

Ik heb al een tijdje de Thalys site niet meer gebruikt, als ik nu probeer om een enkele reis EBS - Köln te halen, afhalen van ticket in Duitsland, beland ik steeds terug op de frontpage. Iemand een idee hoe ik die prijzen zinnig kan opzoeken? (Kiezen voor de korting 'to be translated' helpt ook niet 8) )
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Thalyssite onbruikbaar?

Bericht door Steven »

op de thalys site lukt het mij niet
maar op de volgende url moet je de prijzen vlot vinden voor uw gekozen datum.
http://www.b-europe.com

Je kan er echter geen keuze maken voor te vertrekken in elk Belgisch station in de planner.
Je kan uw ticket dan wel thuis gewoon printen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Thalyssite onbruikbaar?

Bericht door Steven »

nog effe wat liggen zoeken. Eens je hebt aangeduid dat je het ticket in Duitsland wil afhalen moet je bij de via (er net onder) best Luik aanduiden.
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Thalyssite onbruikbaar?

Bericht door kika »

Bedankt voor de bevestiging dat hun website gewoon slecht is. Ook het idee om via b-europe te gaan is een goede, hopelijk onthoud ik het voor de volgende keer. Maar als je via Luik aanduidt maar toch via Brussel gaat, reis je toch niet reglementair?

Ben ondertussen maar gewoon naar het loket gegaan en heb daar de lokettiste aardig op de zenuwen mogen werken, ik ben nog geen enkele Duitse loketbediende tegengekomen die geen diepe zucht laat of eens goed vloekt wanneer dat Franse systeem gebruikt moet worden...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Thalyssite onbruikbaar?

Bericht door Steven »

dat heeft geen invloed op uw ticket zelf, nadien krijg je de tickets te zien die jij wil en dat is wat telt, dat de procedure op de site u wat in de war brengt is weer een ander verhaal.
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Thalyssite onbruikbaar?

Bericht door kika »

Tsjah, als het niet uitmaakt moeten ze die keuze maar helemaal weglaten. Railplus kan je ook al niet aanduiden bij de kortingen. 't Lijkt wel een kaartautomaat van de NMBS :wink:
Plaats reactie