Combinatie campuskaart+abonnement bij rechtstreekse trein

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Darko

Re: Combinatie campuskaart+abonnement bij rechtstreekse trei

Bericht door Darko »

en dan nog :p het gros vraagt er niet naar en 2 euro hebk altijd wel op zak hahaha dus doe ik geen moeite om speciaal langs het loket te gaan voor de hond want voor mij moetke ni gaan
rvdborgt
Berichten: 4321
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Combinatie campuskaart+abonnement bij rechtstreekse trei

Bericht door rvdborgt »

Darko schreef:
fets schreef:Ik heb een paar maand geleden toch een (gewone) controle meegemaakt op de trein waar de TBG een passagier verplichtte om een ticketje aan 2,50 EUR voor de hond te kopen...
2,50 euro? het is max 2 euro nogthans normaal gezien
Er is een conducteur, ik zie hem af en toe op de 529 na Brussel, die voor zoiets zonder aarzelen 12,50 toeslag zou vragen wegens niet verwittigd.

Groetjes,
Rian
KB
Berichten: 636
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:43

Re: Combinatie campuskaart+abonnement bij rechtstreekse trei

Bericht door KB »

Darko schreef:Véél tbg's kennen niet alles hoor :p voor mijne hond zou ik ook moeten betalen. maar geen kat die ooit daar een vervoersbewijs voor vraagt.. ik koop het dan ook niet meer :p heb da ma 1 keer gedaan eigelijk.
Als je die redenering doortrekt moet je ook nooit een verzekering nemen, want hoe vaak heb je die nu nodig?
L'union fait la force.
Darko

Re: Combinatie campuskaart+abonnement bij rechtstreekse trei

Bericht door Darko »

KB schreef:
Darko schreef:Véél tbg's kennen niet alles hoor :p voor mijne hond zou ik ook moeten betalen. maar geen kat die ooit daar een vervoersbewijs voor vraagt.. ik koop het dan ook niet meer :p heb da ma 1 keer gedaan eigelijk.
Als je die redenering doortrekt moet je ook nooit een verzekering nemen, want hoe vaak heb je die nu nodig?
het is slechts een rit van 1 stop en 8 minuten. de kans da ik int weekend op die dubbele M6 stam nen TBG zie is al klein zelfs. en daarbij ik ben steeds in orde.. blame the dog voor zwartrijden
Plaats reactie