Maastricht - Luik

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Maastricht - Luik

Bericht door Steven »

gewoon in de webbrowser (hier safari), de pdf begint niet de downloaden maar open in het browservenster. Je moet gewoon lang wachten voor hij effectief begint te laden.
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5296
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Maastricht - Luik

Bericht door Steve »

Je kunt de ashx ook vervangen door pdf, dan werkt het sowieso: http://www.belgianrail.be/nl/klantendie ... 1B5C3A.pdf
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Maastricht - Luik

Bericht door overweg13 »

Steve schreef:Je kunt de ashx ook vervangen door pdf, dan werkt het sowieso: http://www.belgianrail.be/nl/klantendie ... 1B5C3A.pdf
Er zijn wel recentere versies!
Met vriendelijke groet

overweg13
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5296
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Maastricht - Luik

Bericht door Steve »

Dat klopt, maar dat kon ik in het geciteerde bericht uit... 2012 niet met zekerheid voorspellen. :wink:
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Maastricht - Luik

Bericht door overweg13 »

Dat had ik niet gezien. Is het trouwens niet verwonderlijk dat die link nog altijd werkt?
Met vriendelijke groet

overweg13
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5296
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Maastricht - Luik

Bericht door Steve »

Tgoh, het choqueert me eerlijk gezegd niet zo. Het kan in sommige gevallen nog handig zijn (bv. situaties die zich voorgedaan hebben toen die eerdere versie van toepassing was, al worden die na verloop van tijd natuurlijk zeldzamer), de geldigheidsperiode staat duidelijk aangegeven én op de NMBS-site staat gewoon een link naar de recentste versie.
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Maastricht - Luik

Bericht door overweg13 »

Mij stoort het ook absoluut niet; op de website staan trouwens links naar de vroegere versies. Ik zou het trouwens enorm kunnen appreciëren mocht er ergens een historische website opgezet worden, met vroegere dienstregelingen en reglementen. Ik vrees dat die nu allemaal verloren gaan. Zelf heb ik veel documentatie tot ergens 2008, maar toen het moeilijker en moeilijker werd om papieren busboekjes te bekomen, gaf ik het eerlijk gezegd ook op. Met het gevolg dat ik op dit moment meer weet over 1912 dan over 2012....
Met vriendelijke groet

overweg13
Plaats reactie