Niet bediende stations in het weekend

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Niet bediende stations in het weekend

Bericht door overweg13 »

Florée is een mooi voorbeeld van wat ik eigenlijk al tientallen jaren ondervind ten zuiden van Samber en Maas. In vele regio's is het busvervoer van de TEC zo erbarmelijk dat we dankbaar mogen zijn dat de NMBS nog enkele halten openhoudt. Als ook die dichtgaan, dan vallen die regio's gewoon zonder openbaar vervoer.
Met vriendelijke groet

overweg13
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2059
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: Niet bediende stations in het weekend

Bericht door Dieselfreak »

groentje schreef:Het station wordt gesloten wanneer de bocht daar wordt rechtgetrokken, omdat men het niet ziet zitten om een nieuwe stopplaats te bouwen, de huidige site zal immers niet meer aan het spoor liggen.
En wanneer wordt die bocht rechtgetrokken?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
groentje
Berichten: 7263
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Niet bediende stations in het weekend

Bericht door groentje »

Geen idee, volgens de planning ergens volgend jaar, neem ik aan? De moderniseringswerken van lijn 162 gaan gestaag voort, maar er zijn nog al projecten (de 4-sporigheid van lijn 50A, het 3e spoor naar Zeebrugge...) uitgesteld met een paar jaar...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Niet bediende stations in het weekend

Bericht door Steven »

De werken gaan aan dezelfde snelheid vooruit als de budgetten die er voor zijn, soms heeeeeeeeeel traag dus.
Plaats reactie