NS Hispeed contacteren....

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
K V B
Berichten: 3319
Lid geworden op: 30 jun 2006, 13:20
Locatie: Wengwald, Zwitserland

NS Hispeed contacteren....

Bericht door K V B »

Weet er iemand een email adress waar je "NS Hispeed" kan contacteren om ze mede te delen dat er een ernstige fout op hun website is?
rvdborgt
Berichten: 4313
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: NS Hispeed contacteren....

Bericht door rvdborgt »

K V B schreef:Weet er iemand een email adress waar je "NS Hispeed" kan contacteren om ze mede te delen dat er een ernstige fout op hun website is?
Het snelste is denk ik via hun Facebook-pagina.

Volgens http://www.cit-rail.org/media/files/pub ... IT-UIC.pdf is het e-mailadres KlantenserviceNSHispeed@ns.nl maar als je NSH direct vraagt, ontkennen ze doorgaans dat hun klantenservice per e-mail bereikbaar is.

Wat is de fout trouwens?

Groetjes,
Rian
K V B
Berichten: 3319
Lid geworden op: 30 jun 2006, 13:20
Locatie: Wengwald, Zwitserland

Re: NS Hispeed contacteren....

Bericht door K V B »

rvdborgt schreef:
K V B schreef:Weet er iemand een email adress waar je "NS Hispeed" kan contacteren om ze mede te delen dat er een ernstige fout op hun website is?
Het snelste is denk ik via hun Facebook-pagina.

Volgens http://www.cit-rail.org/media/files/pub ... IT-UIC.pdf is het e-mailadres KlantenserviceNSHispeed@ns.nl maar als je NSH direct vraagt, ontkennen ze doorgaans dat hun klantenservice per e-mail bereikbaar is.
Dat adres werkt niet... Ik vraag me af waarom de NS zo hard haar best doet om onbereikbaar te zijn.
Wat is de fout trouwens?
In de online boekings module is Bern onbekend... Dat moet een foutje zijn, want een hoop kleinere stations zijn juist wel bekend.
rvdborgt
Berichten: 4313
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: NS Hispeed contacteren....

Bericht door rvdborgt »

K V B schreef:
rvdborgt schreef:
K V B schreef:Weet er iemand een email adress waar je "NS Hispeed" kan contacteren om ze mede te delen dat er een ernstige fout op hun website is?
Het snelste is denk ik via hun Facebook-pagina.

Volgens http://www.cit-rail.org/media/files/pub ... IT-UIC.pdf is het e-mailadres KlantenserviceNSHispeed@ns.nl maar als je NSH direct vraagt, ontkennen ze doorgaans dat hun klantenservice per e-mail bereikbaar is.
Dat adres werkt niet... Ik vraag me af waarom de NS zo hard haar best doet om onbereikbaar te zijn.
Goeie vraag. NS is overigens niet vrouwelijk :P
Uiteindelijk moet dit wel een adres zijn dat NS zelf ooit heeft opgegeven. Maar nooit bijgewerkt na een wijziging waarschijnlijk.
K V B schreef:
Wat is de fout trouwens?
In de online boekings module is Bern onbekend... Dat moet een foutje zijn, want een hoop kleinere stations zijn juist wel bekend.
Inderdaad. Je kunt zelfs "Bern o.a." kiezen om je te helpen zoeken, maar niet Bern zelf...

Groetjes,
Rian
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: NS Hispeed contacteren....

Bericht door kika »

rvdborgt schreef:
K V B schreef:Weet er iemand een email adress waar je "NS Hispeed" kan contacteren om ze mede te delen dat er een ernstige fout op hun website is?
Het snelste is denk ik via hun Facebook-pagina.
Algemeen hun sociale media dingetjes. http://twitter.com/nshispeed dus volgens mij gelijkaardig snel.
e-mailadres KlantenserviceNSHispeed@ns.nl maar als je NSH direct vraagt, ontkennen ze doorgaans dat hun klantenservice per e-mail bereikbaar is.
Zijn ze ook eerder niet dan wel. Zoals je ondertussen zelf weet is dat adres niet (meer?) in gebruik. Ook slagen ze er vaker in om hele horden normale consumenteninternetabbonementjes te blokkeren bij hun (NS) mailserver.
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: NS Hispeed contacteren....

Bericht door kika »

Ter informatie: NS Hispeed verkoopt nog geen kaartjes van/naar Bern, maar 'ze werken er aan.' Dus het is (volgens NS Hispeed) geen fout, hoogstens nogal verwarrend.
K V B
Berichten: 3319
Lid geworden op: 30 jun 2006, 13:20
Locatie: Wengwald, Zwitserland

Re: NS Hispeed contacteren....

Bericht door K V B »

kika schreef:Ter informatie: NS Hispeed verkoopt nog geen kaartjes van/naar Bern, maar 'ze werken er aan.' Dus het is (volgens NS Hispeed) geen fout, hoogstens nogal verwarrend.
Maar is het niet bizar dat NS Hispeed wel kaartjes verkoopt naar Burgdorf of Biel, maar niet naar Bern... Het is alsof Deutsche Bahn wel kaartjes naar Burgh Haamstede zou verkopen, maar niet naar Amsterdam...
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: NS Hispeed contacteren....

Bericht door kika »

We zijn het vaker wel dan niet eens, wanneer het gaat over treinen en hun bedrijfsvoering. Ook bij deze: raar, verwarrend en onnavolgbaar. Blijkbaar gaat hun hele assortiment op de schop, geen flauw idee hoe ze dat doen, of er iets uitgaat of er wat bijkomt. Ik ben benieuwd.
Plaats reactie