Actieve onderwerpen

Alles over de werking van het forum, de software enz.
Plaats reactie
jan_olieslagers
Berichten: 3494
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Actieve onderwerpen

Bericht door jan_olieslagers »

Mijn gewone manier om dit forum te raadplegen is "Snelle links" te kiezen, en dan "Actieve onderwerpen". Nu ondervind ik echter dat niet alles daarin vermeld wordt? Bv. "Evolutie MOBIB" heeft nog een bericht van eergisteren 21 augustus, maar komt niet in de lijst voor, toch voor mij niet. Is dit een bug of is het zo bedoeld?

Overigens: waarom staat dat onderwerp in de rubriek "smalspoor en light rail"? Terwijl we een specifieke rubriek hebben over tarieven en abonnementen?
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
rvdborgt
Berichten: 4313
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Actieve onderwerpen

Bericht door rvdborgt »

jan_olieslagers schreef: 23 aug 2017, 13:26Mijn gewone manier om dit forum te raadplegen is "Snelle links" te kiezen, en dan "Actieve onderwerpen". Nu ondervind ik echter dat niet alles daarin vermeld wordt? Bv. "Evolutie MOBIB" heeft nog een bericht van eergisteren 21 augustus, maar komt niet in de lijst voor, toch voor mij niet. Is dit een bug of is het zo bedoeld?
Ik doe dat ook ongeveer zo (ik heb een shortcut op "Nieuwe berichten": search.php?search_id=newposts) en ik merk de laatste tijd ook dat ik sommige nieuwe berichten heb gemist.

Groetjes,
Rian
profke
Berichten: 629
Lid geworden op: 09 sep 2009, 14:26

Re: Actieve onderwerpen

Bericht door profke »

ik doe hetzelfde, maar dan met "search.php?search_id=unread"
Dan zie je ALLE ongelezen berichten....
(1e keer best "alles als gelezen" markeren )
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Actieve onderwerpen

Bericht door Steven »

Ik gebruik de functie ongelezen berichten.
Gebruikersavatar
DDietzen
Berichten: 256
Lid geworden op: 20 jan 2018, 17:57
Locatie: Apeldoorn (NL)

Re: Actieve onderwerpen

Bericht door DDietzen »

Ik kom er nu ook pas achter dat ik zowat de helft van alle discussies heb misgelopen doordat ik vertrouwde op de Actieve onderwerpen... Ik dacht al, wat is het hier zo rustig altijd :lol:

Is er een mogelijkheid om deze functionaliteit aan te passen zodat 'ie wel alle onderwerpen toont, of is er niks aan te doen? Op het zusterforum OV in Nederland (dat eveneens op phpBB werkt) toont Actieve onderwerpen wél alle topics, vandaar dat het me hier zo verrast.
Plaats reactie