Forum afentoe niet te bereiken?

Alles over de werking van het forum, de software enz.
Plaats reactie
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Forum afentoe niet te bereiken?

Bericht door Accelerat »

Ik heb al heel de avond op dit forum last van dat ik op een link klik, binnen dit forum, dat ik dan dit krijg te zien:

Code: Selecteer alles

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/hgbtf/domains/hgbtf.net/public_html/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/hgbtf/domains/hgbtf.net/public_html/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/hgbtf/domains/hgbtf.net/public_html/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error 

Could not connect to the database
Hebben meer mensen hier problemen mee?
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2626
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Ja, heb verschillende keren moeten proberen...

Hopelijk lukt het nu :?
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ik heb het ook al constant! :?
Wover

Bericht door Wover »

Ik heb voorlopig geen problemen.

Maar zo'n dingen kunnen wijzen op een dreigende databasecrash, dus ik hoop dat er deze keer wel back ups genomen zijn.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Als deskundige kan ik zeggen dat dat normaal ongevaarlijk is, een teveel aan databaseconnecties leidt tot zo een foutmelding.

Het is juist om problemen te voorkomen dat de databaseserver het aantal gelijktijdige connecties limiteert.
Schaap
Site Admin
Berichten: 325
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Dietrich schreef:Als deskundige kan ik zeggen dat dat normaal ongevaarlijk is, een teveel aan databaseconnecties leidt tot zo een foutmelding.

Het is juist om problemen te voorkomen dat de databaseserver het aantal gelijktijdige connecties limiteert.
Ik kon het niet beter verwoorden...
Plaats reactie