Verdere uitleg "verklaring"

Alles over de werking van het forum, de software enz.
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

nicken schreef:Toch wil ook ik me eens serieus verontschuldigen naar sommigen toe.Zoals velen heb ik zonet in een aanwervingsprocedure gezeten van 5 maand (jawel wat een eeuwigheid)
Ik dat ik te pas en te onpas in verschillende Topics daar over begon,ik ben er van overtuigd dat ik zeker 1 iemand er mee tegen het hoofd gestoten heb,door dat te doen.Aan deze persoon wil ik zeker men verontschuldigingen aan bieden,ook aan anderen die er schade zouden aan geleden hebben,was wat onvolwassen van mij,nochtans ben ik ne verstandige kerel,maar iedereen maakt al eens een foutje.En ja,ook ik durf daar voor uitkomen,en biedt men excuses aan :oops:

Aan iedereen de groeten,van forumlid de nicken :wink:
Iedereen maakt fouten... ;) 't Is u in ieder geval vergeven wat mij betreft, voor zover die situatie zo ernstig zou wezen, er zijn wel ergere dingen... En verder begrijp ik gerust dat je met die aanwerving zo in je hoofd zat en dat je dat dan overal kwijt wil, 't is herkenbaar.


De laatste dagen heb ik de uit de hand lopende discussies hier op HGBTF ook op de voet gevolgd. Ik vond het eerlijkgezegd niet kunnen dat een forum met zoveel leden en zoveel informatie en foto's om zeep geholpen zou worden door eventuele fout gemaakte handelingen of meningsverschillen. Ik heb HGBTF in dat jaar en half (ik heb voor m'n registratie nog meer dan een half jaar gewoon meegelezen) altijd als een vredevol forum gekend waar iedereen (toch min of meer) overeenkwam, maar uitschuivertjes zijn er natuurlijk altijd wel. Toch meng ik me nooit in de discussies, partij kiezen is immers niet gemakkelijk en soms ook zinloos. Wat ik wel nog even kwijt wil is dat bepaalde (ex)leden die het hier blijkbaar toch zo stom en achterlijk vinden, dat niet hoeven te uiten op het forum. Zo'n dingen zijn vrij laag bij de grond, lijkt me. Dat die personen in kwestie de boel maar elders gaan verzieken.

Wat dat systeem van die ombudsman betreft, het lijkt me een goed idee. Maar wie is geschikt en wordt aangesteld?

Met vriendelijke groeten,
Maikel
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Bericht door Patrick »

Proficiat aan iedereen voor de goede afloop van het incident! Chapeau!

Een ombudspersoon treedt op als "het kwaad" al is geschied. Voorkomen is beter dan genezen.
Het zou goed zijn mocht een goed zichtbare link naar forumregels (en dat moeten er heus niet veel zijn) ergens bovenaan permanent zichtbaar zijn.

Wie dan aan die regeltjes zijn voetjes veegt, krijgt een persoonlijke verwittiging van onze 'Schaap'. Intussen kan/mag hij misschien *zeer tijdelijk* de user bannen. Als er na de ban nog overtreding is, kan/mag 'Schaap' de zondaar definitief verwijderen.
Het zou wel goed zijn mochten we in een aparte rubriek de stappen kunnen volgen die 'Schaap' gezet heeft.
Maar ik hoop van harte dat die rubriek maagdelijk leeg blijft!
Bert

Bericht door Bert »

Hopelijk blijft het nu rustig voor eeuwig en altijd op het hgbtf. Ik vind het zeer goed dat Schaap zijn excuses heeft gemaakt tov de betreffende personen. :)
Een klein forumreglement zou hier idd wel op zijn plaats zijn.
En wat bannen betreft, hou dat maar tot het allerlaatste. :wink: Een vriendelijke verwittiging via PM kan al wonderen doen.
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Bericht door Patrick »

De forumregels van de Telenet-forums (er zijn dus meerdere forums): http://forums.zita.be/showthread.php?t=108123

Kopiëren en plakken :wink:
TSP

Bericht door TSP »

Kopiëren en plakken
Heet dat geen plagiaat :lol:
Plaats reactie