Wat vinden jullie van HGBTF + Statistiek!

Alles over de werking van het forum, de software enz.
Bert

Bericht door Bert »

Jeroen schreef:Back on topic:

werkt het automatisch inloggen niet meer??
cookies eens verwijderen en dan zal het normaal weer lukken. :wink:
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5322
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Bericht door Steve »

Heel interessant en goed, maar wel nogal veel subforums naar mijn aanvoelen. Het is toch niet nodig om alles in kleine subforums op te hokken, waar dan slechts een paar actieve topics in zijn? Je ziet het ook aan het aantal topics in sommige forums, soms nogal laag.

Maar verder is het wel heel goed, natuurlijk. :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

hey, hier valt het best nog mee hoor, ik ben lid op vele andere fora waar nog veel meer subforums zijn dan hier :-)
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5322
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Bericht door Steve »

Steven schreef:hey, hier valt het best nog mee hoor, ik ben lid op vele andere fora waar nog veel meer subforums zijn dan hier :-)
Ik ook, en juist daardoor weet ik hoe non-efficiënt dat is ... :wink:

Dat het ergens anders erger is, is natuurlijk geen argument... :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ik vind het hier juist binnen de grenzen, als je het forum opendoet zie je vrij snel alle onderwerpen, je moet ni te veel scrollen. want in de main al te veel onderverdelen zorgt enkel voor een grote lange lijst. dat bepaalde mensen nieuwe topics openen terwijl er geregeld al iets van bestaat is iets nefast dat je op elk forum bijna tegenkomt. ik probeer er zoveel mogelijk op te letten, doch echter ik kan niet elk bericht lezen.
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Bericht door Asterix »

Zou men nu eens eindelijk willen kijken naar dat inlogprobleem, aub?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Jeroen schreef:Zou men nu eens eindelijk willen kijken naar dat inlogprobleem, aub?
hoi jeroen
blijkbaar is het inlogprobleem niet algeemn aan de reacties te merken hier, dus ik vermoed niet dat de fout rechtstreeks aan het forum ligt (al ben ik een leek op dat vlak)
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Bericht door Bibke »

Jeroen schreef:Zou men nu eens eindelijk willen kijken naar dat inlogprobleem, aub?
Jeroen, ook ik werk al maanden zonder problemen.
Wover

Bericht door Wover »

Jeroen, het is een probleem dat zich situeert op jouw pc. Google eens op "login problems" "phpbb", dan zal je misschien wel wat oplossingen vinden.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Ik heb het probleem in safari en mozilla. Op IE 7 niet.
Schaap
Site Admin
Berichten: 325
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Bericht door Schaap »

HGBTF gebruikt de standaard cookie instellingen van phpBB.
Ik kan eens het cookie-domein invullen; maar dan moet iedereen zich opnieuw inloggen..
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5322
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Bericht door Steve »

Ik heb soms ook een raar probleem: soms typ ik een reactie, duw ik op verzenden en krijg ik een leeg forumkadertje (en de reactie is niet geplaatst). Opnieuw proberen doet hetzelfde, het enige wat werkt is om terug te gaan naar het topic, te reloaden en nog eens op de reageer-/quoteknop drukken. Heb het nu al twee keer gehad.
Wover

Bericht door Wover »

Dat heb ik ook al enkele keren gehad, meestal na dat venster lang open gelaten te hebben (dus bv vergeten te posten of lange post,...)
dentheo
Berichten: 8175
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Bericht door dentheo »

MIVB-reiziger schreef:Ik heb soms ook een raar probleem: soms typ ik een reactie, duw ik op verzenden en krijg ik een leeg forumkadertje (en de reactie is niet geplaatst). Opnieuw proberen doet hetzelfde, het enige wat werkt is om terug te gaan naar het topic, te reloaden en nog eens op de reageer-/quoteknop drukken. Heb het nu al twee keer gehad.
Klopt daar heb ik ook wel eens last van.
nighttrain
Berichten: 2549
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Bericht door nighttrain »

dentheo schreef:
MIVB-reiziger schreef:Ik heb soms ook een raar probleem: soms typ ik een reactie, duw ik op verzenden en krijg ik een leeg forumkadertje (en de reactie is niet geplaatst). Opnieuw proberen doet hetzelfde, het enige wat werkt is om terug te gaan naar het topic, te reloaden en nog eens op de reageer-/quoteknop drukken. Heb het nu al twee keer gehad.
Klopt daar heb ik ook wel eens last van.
Het beste is dat alvorens je het bevel geeft voor verzenden, dat je je tekst selecteerd en copy(rechterklik muis) en indien de verzending niet lukt begin je van begin af en doe je plakken (paste ,coller) met de rechter muis klik. Dit verhinderd dat je de tekst opnieuw moet schrijven.
Gesloten