Wat vinden jullie van HGBTF + Statistiek!

Alles over de werking van het forum, de software enz.
Schaap
Site Admin
Berichten: 325
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Wat vinden jullie van HGBTF + Statistiek!

Bericht door Schaap »

Beste HGBTF'ers,

Het is inmiddels al meer dan een jaar en half (31 Januari 2006) dat Het Groot Belgisch Treinen Forum in deze vorm terug te vinden is.

Om jullie eventjes een idee te geven van hoe we ervoor staan op dit moment (ongeveer):
- 500 unieke bezoekers per dag
- 700 leden
- 2148 met 39248 berichten.
- 2019 afbeelding gehost, die in totaal 255.68 MB innemen.

Mijn collega-moderators en ik hopen natuurlijk een blijvende groei van dit forum en dat kan enkel door een goed beheer.

Daarom doe ik ook een oproep om in deze topic uw mening te geven over dit forum (positieve punten, negatieve, wat kan er beter?)

Elke commentaar is welkom en zal indien mogelijk in rekening worden gebracht!


Ik dank jullie alvast voor het vertrouwen die jullie de voorbije jaren in dit forum gestoken hebben.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Eens zorgen voor een andere unieke layout en vertaling van het forum in het Nederlands.

Voor de rest niet veel op aan te merken.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

euh dietrich is forum dan geen nederlands?

voor mij hoeft er niet echt iets te veranderen. de laatste tijd zijn we wat vrijwaard van spam en dat was tot op heden mijn grootste wens dus die is al vervuld :-)
Schaap
Site Admin
Berichten: 325
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Steven schreef:euh dietrich is forum dan geen nederlands?

voor mij hoeft er niet echt iets te veranderen. de laatste tijd zijn we wat vrijwaard van spam en dat was tot op heden mijn grootste wens dus die is al vervuld :-)
Hij bedoelt dat het complete forum een engels taalpakket heeft, niet dat de voertaal Engels is :wink:

Ik heb het eventjes geïnstalleerd, in je profiel kan je nu Nederlands selecteren als gewenste taal.

Spam is ondertussen volledig verdwenen, sinds je bij de registratie een extra veld moet invullen!
Wover

Bericht door Wover »

Het is een leuk forum om op te vertoeven, met veel activiteit enz, maar toch enkele puntjes

- eigen logo'tje
- nieuwe forum skin
- donatie systeem (ik ben wel bereid om een euro'tje te geven, en dan kunnen de google ads evt weg).

Verder ben ik heel tevreden over het forum, de moderators & administrators en de inhoud :P
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

ik vind het perfect zo :P
die google ads storen me helemaal niet, ze zijn bijna allemaal trein-gerelateerd dus soms zit er zelfs iets tof tussen :P
Schaap
Site Admin
Berichten: 325
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Wover schreef:Het is een leuk forum om op te vertoeven, met veel activiteit enz, maar toch enkele puntjes

- eigen logo'tje
- nieuwe forum skin
- donatie systeem (ik ben wel bereid om een euro'tje te geven, en dan kunnen de google ads evt weg).

Verder ben ik heel tevreden over het forum, de moderators & administrators en de inhoud :P
- Ik ga de ads naar beneden verhuizen of ergens waar ze minder opvallen (opbrengst blijft toch nagenoeg dezelfde)
- Eigen logo... sja... ik ben inspiratieloos!
- Nieuwe forum skin... ik vrees dat ik dat nog veel zal terughoren. Echter moet ik je wel zeggen dat ik liever wacht tot phpBB3 (die nu bijna stabiel is) voor ik hier uren werk insteek. (demo vind je trouwens hier)
R4C-Fan

Bericht door R4C-Fan »

Und als Ausländer muss ich sagen fühle ich mich sehr gut bei euch aufgenommen.
Danke dafür.
Traxxion

Bericht door Traxxion »

Ik vind het forum zeer goed.

Alleen hoop ik dat er afdoende + geteste backup & restore mogelijkheden zijn... :)
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Ik vind het zo een goed forum, snel geladen, de Google Ads storen mij niet.
Net toen ik die phpBB3 zag, dat zag er ook al heel goed uit! :wink:
Wat logo betreft, misschien kunnen we gezamelijk wat bedenken? :D
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

ik vind het forum zeer goed...

wat ik wel jammer vind is dat ik soms niet op hgbtf kan...

dan zie ik altijd staan "kan pagina niet weergeven" of zoiets...

voor de rest issie wel goed
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

5307 schreef:ik vind het forum zeer goed...

wat ik wel jammer vind is dat ik soms niet op hgbtf kan...

dan zie ik altijd staan "kan pagina niet weergeven" of zoiets...

voor de rest issie wel goed
effe op vernieuwen klikken kan meestal helpen
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

wel, die keren niet ... zelfs als ik een onderwerp intikte in google om zo ernaartoe te gaan kreeg ik hetzelfde te zien...

en als ik terugkijk als het me weer lukt op hgbtf te komen zie ik geen nieuwe posts, dus ik dacht dat het een algemeen probleem was en niet aan mij lag..
Pieter

Bericht door Pieter »

Ik ben zeer tevreden op dit forum... Ik zou enkel nog graag een RSS-feed hebben. (Ik ben redelijk Web 2.0 minded, daarmee).

Qua inhoud vind ik het zeer goed, heel veel mooie foto's en intressante weetjes, waarvoor dank aan de vele trouwe leden. Wat ik ook leuk zou vinden is dat de foto's meer gecentraliseerd zouden worden. Wanneer er nu bijvoorbeeld foto's in een topic staat, en er staat een commentaar bij, dan moet ik altijd opnieuw die foto's downloaden en dit is kostelijk voor mijn trafiek, en waarschijnlijk ook voor die van de server. Hier mss overschakelen naar een Groot Belgisch Treinen Fotoalbum? (Ik denk gewoon luidop)...

Voor de rest, keep up the good work!

GreetZ
Pieter
Schaap
Site Admin
Berichten: 325
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Pieter schreef:Ik ben zeer tevreden op dit forum... Ik zou enkel nog graag een RSS-feed hebben. (Ik ben redelijk Web 2.0 minded, daarmee).

Qua inhoud vind ik het zeer goed, heel veel mooie foto's en intressante weetjes, waarvoor dank aan de vele trouwe leden. Wat ik ook leuk zou vinden is dat de foto's meer gecentraliseerd zouden worden. Wanneer er nu bijvoorbeeld foto's in een topic staat, en er staat een commentaar bij, dan moet ik altijd opnieuw die foto's downloaden en dit is kostelijk voor mijn trafiek, en waarschijnlijk ook voor die van de server. Hier mss overschakelen naar een Groot Belgisch Treinen Fotoalbum? (Ik denk gewoon luidop)...

Voor de rest, keep up the good work!

GreetZ
Pieter
RSS Feed... daar denk ik over; maar ik vermoed dat het met phpBB3 eenvoudiger wordt.

De foto's... misschien is een goede optie thumbnails gebruiken, en die linken naar de orginele foto?
Gesloten