Re: Aankondigingsmails forumabonnementen
Geplaatst: 16 dec 2012, 17:55
Ik heb nog steeds niets binnengekregen.
De blauwe en groene letters trekken het zich blijkbaar ook niet aan. Het is natuurlijk iets méér werk dan slotjes uitdelen en topics samenvoegen.kika schreef:Het staat Schaap (en anderen) uiteraard vrij om even rond te vragen of er nog mensen een handje mee willen/kunnen helpen.
Wij kunnen er ook niets aan doen. Dat is de bevoegdheid van Schaap.Jeroen schreef:De blauwe en groene letters trekken het zich blijkbaar ook niet aan. Het is natuurlijk iets méér werk dan slotjes uitdelen en topics samenvoegen.kika schreef:Het staat Schaap (en anderen) uiteraard vrij om even rond te vragen of er nog mensen een handje mee willen/kunnen helpen.
Ik hou me op m'n werk ook niet meer bezig met content, wel met dingen om de content er uit te kunnen spuwen. Dat zijn 2 verschillende dingen die niet per se veel met elkaar te maken hebben.Jeroen schreef:De blauwe en groene letters trekken het zich blijkbaar ook niet aan. Het is natuurlijk iets méér werk dan slotjes uitdelen en topics samenvoegen.kika schreef:Het staat Schaap (en anderen) uiteraard vrij om even rond te vragen of er nog mensen een handje mee willen/kunnen helpen.
In zoverre dat een werksituatie vergelijkbaar is : als er bij ons een klant een probleem meldt, staan wij die te woord en proberen wij intern de zaken op te lossen. Zeggen 'Ik kan er niets aan doen, het is mijn collega die er zich mee bezighoudt en die geeft geen teken van leven meer' en vervolgens de hoorn opgooien, doen wij alleszins niet. Dan zit je immers weken later nog steeds met hetzelfde probleem.kika schreef:Ik hou me op m'n werk ook niet meer bezig met content, wel met dingen om de content er uit te kunnen spuwen. Dat zijn 2 verschillende dingen die niet per se veel met elkaar te maken hebben.
Haha nee, ik wilde gewoon zeggen dat ik mijzelf niet als kundig moderator zie en dat ik vele mensen zie die prima aan mij doorgeven dat iets niet (zoals gewenst) functioneert en zij kunnen daar niets aan doen en samen komen we er dan wel uit. En omgekeerd bij problemen waar ik niet kundig ben en zij wel.Jeroen schreef:In zoverre dat een werksituatie vergelijkbaar is : als er bij ons een klant een probleem meldt, staan wij die te woord en proberen wij intern de zaken op te lossen. Zeggen 'Ik kan er niets aan doen, het is mijn collega die er zich mee bezighoudt en die geeft geen teken van leven meer' en vervolgens de hoorn opgooien, doen wij alleszins niet. Dan zit je immers weken later nog steeds met hetzelfde probleem.
En het forum is weer zo tergend langzaam. Is er eigenlijk iemand die zich van deze problematiek iets aantrekt???Bibke schreef:Ik zie dat Schaap de PB's ook niet leest. Ik heb er ééntje i.v.m. het probleem verstuurd op 01 dec 12.