Berichtvak doet lastig vanaf een bepaalde lengte

Alles over de werking van het forum, de software enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2059
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Berichtvak doet lastig vanaf een bepaalde lengte

Bericht door Dieselfreak »

Als ik een bericht schrijf, begint vanaf een zekere lengte het vak om in te schrijven lastig te doen, telkens als ik een toets aansla, verspringt het automatisch iets naar boven, zodat ik niet (goed) meer kan lezen wat ik schrijf. Wat is hier de reden voor? Is dat om het schrijven van lange berichten te ontmoedigen? Hoe dan ook, ik vind dat ontzettend irritant!
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Galactic

Re: Berichtvak doet lastig vanaf een bepaalde lengte

Bericht door Galactic »

Ja, dat klopt.
Ik heb dat ook al meegemaakt. Dan druk ik op "voorbeeld" zodat ik kan zien wat ik geschreven heb.
Telkens als je een letter typt, zie je die efkes verschijnen en dan gaat het scherm onmiddellijk naar omhoog.
Dan zie je niet meer wat je getypt hebt.
Schaap
Site Admin
Berichten: 325
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Berichtvak doet lastig vanaf een bepaalde lengte

Bericht door Schaap »

Het is volgens mij een probleem met de gebruikte browser (bij mij FireFox) of de forumsoftware (phpBB).
In elk geval is het niet specifiek iets dat voorkomt op HGBTF, maar ook op andere fora.
deadlock
Berichten: 579
Lid geworden op: 10 nov 2008, 21:11
Locatie: Zwolle, Nederland

Re: Berichtvak doet lastig vanaf een bepaalde lengte

Bericht door deadlock »

Dieselfreak schreef:Als ik een bericht schrijf, begint vanaf een zekere lengte het vak om in te schrijven lastig te doen, telkens als ik een toets aansla, verspringt het automatisch iets naar boven, zodat ik niet (goed) meer kan lezen wat ik schrijf. Wat is hier de reden voor? Is dat om het schrijven van lange berichten te ontmoedigen? Hoe dan ook, ik vind dat ontzettend irritant!
Dit ligt aan Internet Explorer. Klik op het compatibiliteitsknopje aan de rechterkant van de adresbalk en het probleem is over.
Plaats reactie