broblemen

Alles over de werking van het forum, de software enz.
Plaats reactie
heylen199701201

broblemen

Bericht door heylen199701201 »

Daardoor heb ik ook problemen met taal. Typen gaat ook niet zo goed en daarom zijn mijn teksten niet altijd leesbaar.Om de teksten voor jullie leesbaar te houden zal ik hulp vragen aan anderen.IDaardoor heb ik ook problemen met taal. Typen gaat ook niet zo goed en daarom zijn mijn teksten niet altijd leesbaar.Om de teksten voor jullie leesbaar te houden zal ik hulp vragen aan anderen.Ik hoop dat jullie mij begrijpenMet vriendelijke groetenKennyk hoop dat jullie mij begrijpenMet vriendelijke groetenKenny
Treinen9880
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:09
Locatie: Aalter

Problemen

Bericht door Treinen9880 »

Hallo,

Ik ben Kenny en ik ben 14 jaar. En ik woon in Beverlo. Sinds ik klein ben heb ik al problemen met mijn gezondheid. Ik heb veel last van mijn spieren en daardoor heb ik problemen met leren. Daardoor heb ik ook problemen met taal. Typen gaat ook niet zo goed en daarom zijn mijn teksten niet altijd leesbaar. Om de teksten voor jullie leesbaar te houden zal ik hulp vragen aan anderen. Ik hoop dat jullie begrijpen waarom mijn teksten vroer onduidelijk waren.

Met vriendelijke groeten,

Kenny



(Ps. Dit is uit de naam van Kenny. Ik heb Kenny geholpen met deze tekst op te stellen om het probleem uit te leggen. Met Vriendelijk groet, Eddy)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Stef
Berichten: 1433
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:53
Locatie: FSN

Re: broblemen

Bericht door Stef »

Ik ben blij dat dit uitgeklaard is. Vaak zie je op fora dit soort teksten verschijnen en zijn dit ofwel flauwe plezanten of een kwaadwillige persoon ofwel zijn het spam bots. Langs de ene kant ben ik blij dat dit niet het geval is, langs de andere kant ook weer niet, want ik vind het wel erg van je ziekte. Welkom op het forum en ik hoop dat Eddy dit verder wilt blijven doen. Chapeau dat je hulp bent gaan zoeken zodat jij ook een leuke tijd op het forum kan hebben!

Stef
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: broblemen

Bericht door Bibke »

Kenny,

Nu ben ik zeker dat jij het bent. We kennen elkaar van op netlog.
Ik wist niets van uw problemen want het is me nooit opgevallen op netlog.
In alle geval welkom op dit forum. Ik hoop dat je hier veel plezier en informatie gaat vinden.
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Treinen9880
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:09
Locatie: Aalter

Re: broblemen

Bericht door Treinen9880 »

Ik zal Kenny zoveel mogelijk helpen met zijn verhalen of meningen helpen te schrijven zodat Kenny ook op een propere manier dingen kan delen op dit forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: broblemen

Bericht door Shrek »

Treinen9880 schreef:Ik zal Kenny zoveel mogelijk helpen met zijn verhalen of meningen helpen te schrijven zodat Kenny ook op een propere manier dingen kan delen op dit forum
Zeer fijn dat u dit wilt doen !
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: broblemen

Bericht door HLE 2302 »

Mijn uitgesproken vermoeden in een van de vorige topics was dus correct. Doe nooit geen afbraak aan een persoon, als je de ware toedracht niet kent. :)

En ... een mooi initiatief Eddy !
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Treinen9880
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:09
Locatie: Aalter

Re: broblemen

Bericht door Treinen9880 »

Shrek schreef:
Treinen9880 schreef:Ik zal Kenny zoveel mogelijk helpen met zijn verhalen of meningen helpen te schrijven zodat Kenny ook op een propere manier dingen kan delen op dit forum
Zeer fijn dat u dit wilt doen !
Ik ben bereid om iedereen te helpen. Het wordt met alle plezier gedaan
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie