Brusselse trams en bussen in nieuw kleedje

Smalspoor, tram en light-rail in België
13'erke

Bericht door 13'erke »

Toevallig geen fotootje van de binnenkant?
Nee jong , twas algemeen fotoverbod in bombardier :evil:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

13'erke schreef:
Toevallig geen fotootje van de binnenkant?
Nee jong , twas algemeen fotoverbod in bombardier :evil:
Tjah, dat is omdat ze bang zijn van spionage! :wink: :lol: :P (Dat is toch de officiële reden. Aan de toegangspoorten hangt er een bord dat het verboden is er te fotograferen!)
1607

Bericht door 1607 »

maar dat wist ik op voorhand al ze dat je daar niet mag fotograferen.
Ruben
Berichten: 345
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:36
Locatie: Brugge

Bericht door Ruben »

nicken

Bericht door nicken »

En trekken die ook zo snel op????
En zal je daar ook zoveel in lastig gevallen worden??? afpersing en heel d'n santenboetiek,ik hoop dat er camerabewaking is op deze stelletjes
groentje
Berichten: 7286
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Je zou er in elk geval in kunnen doorlopen, het is een beetje opgeval zoals de Hermelijntrams. In principe zal je dus niet gauw in een leeg stel zitten, waar mensen met slechte bedoelingen van houden.
nicken

Bericht door nicken »

groentje schreef:Je zou er in elk geval in kunnen doorlopen, het is een beetje opgeval zoals de Hermelijntrams. In principe zal je dus niet gauw in een leeg stel zitten, waar mensen met slechte bedoelingen van houden.
Nog zitten er mensen in het stel,het houdt ze niet tegen hoor,ik praat uit eigen ervaring,cameras zouden geen overbodige luxe zijn,en dat men privacy wat weg is,lig ik echt wel nie wakker van ze,de supermarkt van vandaag hangt er ook vol van,wie loopt daar nog wakker van
groentje
Berichten: 7286
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Er is geen enkele garantie, natuurlijk, maar je hebt veel meer risico overvallen/gemolesteerd te worden als je alleen bent (in een rijtuig), dan wanneer er andere mensen in de buurt zijn.
Camera's, ik ben er geen fan van, geef mij maar menselijke controle (als het echt zulke schoeljes zijn, zullen wellicht ook camera's hen niet tegenhouden), maar ik kan ermee leven.
nicken

Bericht door nicken »

groentje schreef:Er is geen enkele garantie, natuurlijk, maar je hebt veel meer risico overvallen/gemolesteerd te worden als je alleen bent (in een rijtuig), dan wanneer er andere mensen in de buurt zijn.
Camera's, ik ben er geen fan van, geef mij maar menselijke controle (als het echt zulke schoeljes zijn, zullen wellicht ook camera's hen niet tegenhouden), maar ik kan ermee leven.
Ik ben het er mee eens hoor,en moeten nog kindermondjes gevuld worden,dankzij de prè van de werkende mens hè
Tis een groot probleem,die ik nog nie te rap zie stoppen,is zoiets van alle tijden vrees ik
Ruben
Berichten: 345
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:36
Locatie: Brugge

Bericht door Ruben »

Ik denk dat op alle nieuwe voertuigen tegenwoordig camera's zijn hoor. Er zijn er in de nieuwe Brusselse trams, dus in de metro ook wel denk ik. Persoonlijk heb ik liever camera's omdat ik daarmee niet het gevoel heb dat ik de hele tijd gecontroleerd word, wat wel het geval zou zijn als er in iedere metro politie liep. Bovendien kunnen camera's nog voor bewijsmateriaal zorgen. Maar ik denk ook wel dat de situatie al wat zal verbeteren van zodra er poortjes staan in de stations die enkel de betalende reizigers doorlaten...


Bij deze trouwens proficiat aan mezelf met mijn 100e bericht na de crash 8) :lol: 8)
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

En wat heeft die A120 daar mee te zien? :P

Die hebben nooit in dat model rondgereden bij de MIVB hoor, dat was voorbehouden voor De Lijn, pachters en TEC ;). De MIVB bestelde daar een reeks van met een ander uiterlijk (ze hebben dat ook gedaan met de AG280).

Grtz,
Maikel
hein
Berichten: 352
Lid geworden op: 30 apr 2006, 21:08
Locatie: oostende

Bericht door hein »

dr zijn al enkele pcc s herschilderd in de nieuwe kleuren enkele 77en de 7744 7774 7775 zijn in die kleuren geschilderd ik heb ze vandaag zien rijden
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

This wel goed, maar kvondt dat geel ook nie mis.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

In het nieuws zijn vandaag de nieuwe bussen van de MIVB voorgesteld! :wink: Op de bussen zie ik toch ook liever de gele livrei, ze! Ik vind ze enkel maar geslaagd op de T200, 3000 en 4000. :?
Plaats reactie