Pagina 2 van 4

Geplaatst: 13 apr 2006, 11:23
door ThomSten
Die groene handgrepen op de zijkant van de neus zien der wel niet zo waarheidsgetrouw uit he! :wink:

Geplaatst: 13 apr 2006, 11:42
door 55erke
ThomSten schreef:Die groene handgrepen op de zijkant van de neus zien der wel niet zo waarheidsgetrouw uit he! :wink:
Ja die zijn wat zwaar uitgevoert , ook de lichten zijn wat fel. Voor de rest is het wel een zeer mooie loc.

Groeten
Johan

Geplaatst: 15 apr 2006, 20:02
door TBSfn
trainfreak schreef:200.058 (groen)
5001 (blauw)
5106 (groen)
5109 (geel met gele neus)
5150 (groen maar dun lijntje loopt niet door)
5172 (geel met groene neus)
5166 (groen)
5102 (geel met groene neus)
5183 (geel met groene neus)

Dat zijn ze allemaal die beschikbaar zullen zijn?
(ik vergis me waarschijnlijk, maar dacht dat er meer waren geplaatst door Mark7758)

Geplaatst: 15 apr 2006, 21:05
door TBSfn
Nog even een vraagje -

stel dat je gewoon een / meerdere 51en wil kopen,
wat zou je dan kopen?

Wisselstroom (duurder, maar misschien ook meer waarde)
of gelijkstroom (goedkoper, maar minder waarde voor later)


Ze dienen dus niet om te rijden!

Geplaatst: 15 apr 2006, 21:32
door Steven
kijken naar uw baan, als je enkel gelijkstroom hebt is het absurd van die wisselstroom te kopen he :-)

Geplaatst: 15 apr 2006, 21:44
door Bert
55erke schreef:ook de lichten zijn wat fel.
Niet alleen fel, ook niet het juiste kleur. Felle witte lichten :?
De goudgele leds waren blijkbaar uitverkocht :(

Geplaatst: 15 apr 2006, 21:54
door Steven
ik heb den 5172 besteld :-)

Geplaatst: 16 apr 2006, 12:55
door TBSfn
Steven schreef:kijken naar uw baan, als je enkel gelijkstroom hebt is het absurd van die wisselstroom te kopen he :-)
Ik heb geen baan :wink:
Daarom, ik dacht eentje met geluid te kopen, en eentje zonder geluid.

Geplaatst: 16 apr 2006, 13:37
door karthuizer
TBSfn schreef:
Steven schreef:kijken naar uw baan, als je enkel gelijkstroom hebt is het absurd van die wisselstroom te kopen he :-)
Ik heb geen baan :wink:
Daarom, ik dacht eentje met geluid te kopen, en eentje zonder geluid.
Wat heb je aan een lok met geluid als je hem toch niet kunt laten rijden. Het is dan toch wel stukken goedkoper als je er twee zonder geluid koopt.

Geplaatst: 16 apr 2006, 16:36
door TBSfn
karthuizer schreef:
TBSfn schreef:
Steven schreef:kijken naar uw baan, als je enkel gelijkstroom hebt is het absurd van die wisselstroom te kopen he :-)
Ik heb geen baan :wink:
Daarom, ik dacht eentje met geluid te kopen, en eentje zonder geluid.
Wat heb je aan een lok met geluid als je hem toch niet kunt laten rijden. Het is dan toch wel stukken goedkoper als je er twee zonder geluid koopt.
Feit, maar stel dat je een baan koopt daarna...
Of dat je hem later wil verkopen, met geluid verkoopt toch beter..:-)

Geplaatst: 16 apr 2006, 19:30
door karthuizer
TBSfn schreef: Of dat je hem later wil verkopen, met geluid verkoopt toch beter..:-)
Dat zou ik niet durven zeggen hoor. En een loc van Mehano moet je niet als belegging kopen hoor. Als je een loc wil die binnen een paar jaar meer waard is dan nu, dan koop je beter een lemaco of kiss of zo.

Geplaatst: 17 apr 2006, 12:03
door TBSfn
Welke digitale decoder heb je eigenlijk nodig om eentje met geluid te laten rijden...?

Geplaatst: 17 apr 2006, 19:30
door karthuizer
TBSfn schreef:Welke digitale decoder heb je eigenlijk nodig om eentje met geluid te laten rijden...?
Loksound decoder => http://www.loksound.be

Geplaatst: 17 apr 2006, 21:09
door Break302
TBSfn schreef:Welke digitale decoder heb je eigenlijk nodig om eentje met geluid te laten rijden...?
Hallo
Ze worden toch geleverd met Sound, daar zit dan een decoder in die zowel digitaal als analoog geluid weer geeft.
Het mooie er van is dat hij in analoog ook reageert op berg en dal rijden, dus gas lossen of bijgeven.
Alleen vind ik het geluid bij maximum snelheid niet meer op een 51 lijken, te hoge toeren wat het geluid heel vervormt :( .

Break302 Jos

Geplaatst: 18 apr 2006, 09:10
door TBSfn
Dus je hebt eigenlijk niet meer dan een aandrijver nodig...?
Eentje dat ervoor zorgt dat hij kan rijden.