Verschil Trainz simulator / Railworks 3

Alles over modelspoor
Plaats reactie
Driesking

Verschil Trainz simulator / Railworks 3

Bericht door Driesking »

Jongens ik begrijp niet zo goed wat de verschillen zijn tussen Railworks 3: Train Simulator of TrainZ Simulator 12 :?
Wil iemand me dit uitleggen?
En ik heb juist Railworks 3 gekocht, maar weet iemand een gepaste site voor belgische treinen of tgv als mod of zitten die al in de game?

Alvast bedankt...
TrainzDr3ver
Berichten: 1059
Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58

Re: Verschil Trainz simulator / Railworks 3

Bericht door TrainzDr3ver »

Railworks 3 is gewoon veel beter, eigen mening :lol:
Maar Belgische treinen zal je voor dit spel nog niet al te snel vinden, als je veel routes/treinen wil, zal je er voor moeten betalen :wink:
loic1811
Berichten: 1445
Lid geworden op: 30 dec 2011, 19:20
Locatie: Londerzeel

Re: Verschil Trainz simulator / Railworks 3

Bericht door loic1811 »

railworks 3 of train simulator 2012 is VEEL realischtischer dan de andere simulatoren . op 20 september komt er een grote update van het spel waar je zelfs met een controller van een X box kunt spelen . en belgische routes dat is nog lang wachten vrees ik . maar de routes die nu al bestaan zijn echt super om mee te spelen een sterke computer is hier voor wel aangeraden anders ga je er geen fun aan hebben
TrainzDr3ver
Berichten: 1059
Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58

Re: Verschil Trainz simulator / Railworks 3

Bericht door TrainzDr3ver »

Inderdaad, ik speel dat spel momenteel niet meer tot ik een betere PC kan kopen, vooral die Amtrak route is een ergernis, dat is precies of je krijgt zit een foto-reeks van dat spel te bekijken :lol:
loic1811
Berichten: 1445
Lid geworden op: 30 dec 2011, 19:20
Locatie: Londerzeel

Re: Verschil Trainz simulator / Railworks 3

Bericht door loic1811 »

Nu zitten we aan train simulator 2013 .ondanks er niks veranderd is aan de pc zitten ik nu vaak rond de 30 frames/seconde vroeger was dit 18. Een hele verbetering ook het spel opzich is al veel verbeterd. Het is en blijft zeker een aanrader
Plaats reactie