MSTS

Alles over modelspoor
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: MSTS

Bericht door Accelerat »

Heb je administrator rechten op heel de MSTS map gezet?
Overigens, kan jij de remhendel gewoon aantrekken onder windowx 7? Want mijn laptop met windows 7 weigerd dat pertinent.:S
LRDArdo

Re: MSTS

Bericht door LRDArdo »

Had de adminrechten op zowel de ganse msts map als de map van belgië3. Heb ook problemen met de remhendel vooral bij bepaalde modellen AM80.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: MSTS

Bericht door Accelerat »

Zo, en daar ben ik als MSTS missionaris ( :mrgreen: ) weer met een hele zooi screens. :) Dit keer wat "losse flodders", de volgende keer kom ik met een reportage van de Roma-Napoli & nieuwe Transversale Sud.
Afbeelding De Eurocity van München naar Beograd met SZ en ÖBB loc.
Afbeelding Even later in de bergen.
Afbeelding ETR600 onderweg van Reggio di Calabria naar Roma. Overigens is dit een nieuw model en rijd erg fijn!
Afbeelding Diezelfde ETR600 op de linea alta velocita van Salerno naar Napoli.
Afbeelding ETR600 onderweg van Bologna naar Roma, hier vlak na Bologna in de bergen van Reggio-Emilia.
Afbeelding Kopmaken in Firenze Santa Maria Novella. :wink:
Afbeelding En weer aan volle mep 250 km/h over de dirretissima naar la capitala italiana; Roma! 8)
Afbeelding Vandaag vervangingsmaterieel op Schiphol-Enschede. :wink:
Afbeelding Trans Europ Express "Kléber" van Strasbourg naar Paris, hier in de regio Alsace/Lorraine, alwaar we dus rechts rijden ipv links.
Afbeelding Maar al snel rijden we les Vosges in en wordt er weer links gereden!
Afbeelding Nadat we les Vosges hebben overleefd, komen we aan op de een na laatste stop van de trein: Nancy.
Afbeelding Het koersbord is er mooi op aangepast! :D
Afbeelding In volle vaart snellen we naar Paris.
Afbeelding En na enige uren hebben we ons eindpunt bereikt: Paris gare de l'Est!
Afbeelding IC TER van Luxembourg naar Strasbourg bij het uitrijden van Luxembourg-Ville.
Afbeelding En over de grens in Frankrijk :)
Afbeelding Na Metz komen de bergen al weer snel in zicht.
Afbeelding Na 2 uurtjes staan we al weer op ons eindpunt; Strasbourg!
Afbeelding ICE van Berlin naar Köln wordt dit keer uitzonderlijk vervangen door ICE 1, hier bij het inrijden van Berlin Hauptbahnhof.
Afbeelding Na Berlin volgt een eindeloze vlakte van bijna 300 kilometer tot Hannover en hier heeft men gelukkig een oplossing voor: De Neubaustrecke die aan 250 km/h afgelegd kan worden. :D
Afbeelding De Intercity Plus van Roma naar Genova is onderweg naar La Spezia.
Afbeelding Bij het binnenrijden van La Spezia heb je altijd een prachtig uitzicht over de oude stad. 8)
Afbeelding Tot slot snelt deze Frecciabianca aan 180 km/h door de Po-vlakte opweg via de Adriatische kust naar z'n eindbestemming in het zuidelijke Basilicata: Lecce.
lucsken

Re: MSTS

Bericht door lucsken »

hallo,

ik heb nu msts op mijn pc. maar als ik het wil starten moet ik de cd insteken.
als ik nu een nieuwe route wil of een andere loc. waar moet ik dat dan steken ?

ik wens iedereen een zeer goed ,gezond en gelukkig 2011 toe !!!!!!!!!!!!!!

dank
doggys2
Berichten: 455
Lid geworden op: 19 sep 2006, 21:41
Locatie: Berchem - Antwerpen
Contacteer:

Re: MSTS

Bericht door doggys2 »

Hallo,

Er bestaat inderdaad een update voor maar omdat MSTS al zolang op mijn PC staat moet ik het even opzoeken.
Door de voorbereidingen van het eindejaarsfeest kan ik niet beloven dat dit vandaag nog lukt, maar je hoort het zo snel mogelijk.
Ik kan je wel verder helpen als je XP draait, van Vista of Windows7 weet ik echt niets.
Hierbij ook de beste wensen voor een gezond en schitterend MSTS-jaar.
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
lucsken

Re: MSTS

Bericht door lucsken »

beste,

het is op windows 7.

dank.
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Re: MSTS

Bericht door msts.be »

@sncf-sncb: in het echt had die BB7236 al geflambeerd geweest had je die op die lijn laten rijden. Als je er nu 15000 bijdoet heb je een loc waar je er wel mee kan komen, de BB22236 :lol: Of nee, die heeft geen Memor2+. Dan maar een BB26000 misschien ?

Ik weet dat de bestaande BB15000 "en voyage" van Claude Jousset niet zo goed is, en van Vincent Lorquet gaan we geen BB15000 "en voyage" krijgen (te modern en lelijk vind hij).

En binnenkort kan het ook in trek-en-duw, zoals in het echt: http://forum.activitysimulatorworld.net ... 729#p90592
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: MSTS

Bericht door Accelerat »

Goh, ja nu je het zegt over die BB7236... :lol:
Ik hoop dat die Corail stuurstand inderdaad snel klaar is.:)
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Re: MSTS

Bericht door msts.be »

Ondertussen is er een lang verwacht stuk Belgisch materieel voor MSTS klaar, namelijk onze varkensneuzen :)

Ga hem maar halen op http://ajtrainsim.free.fr. Hij is gemaakt door dezelfde maker als de HLE20, de K4-rijtuigen en de eerste versie van de klassiekjes (voor die van Belgian TSM er waren).
Een oranje-grijze versie (= de originele liverij waarmee deze stellen reden, voor bordeaux) is voorlopig niet voorzien.
Horatio
Berichten: 140
Lid geworden op: 22 apr 2011, 22:14

Re: MSTS

Bericht door Horatio »

Aaah MSTS! Wààr is de tijd?! :mrgreen:
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Re: MSTS

Bericht door e49memling »

Horatio schreef:Aaah MSTS! Wààr is de tijd?! :mrgreen:
Het blijft de beste en voor mij de meest realistische.En is nog heel actueel...

Nu zeker met open rails, MSTS compatibel en maakt gebruik van alle mogelijkheden van een moderne computer. Het proberen waard.
(het verwondert mij dat ik op dit forum nog niets hierover heb aangetroffen, of anders heb ik over gekeken.)

http://www.openrails.org/
loic1811
Berichten: 1445
Lid geworden op: 30 dec 2011, 19:20
Locatie: Londerzeel

Re: MSTS

Bericht door loic1811 »

Kan je dit ook zonder dat MSTS geïnstalleerd is spelen ? Ik ben al lang afgestapt van MSTS en naar TS gegaan ... Het enige nadeel daar is wel dat er geen Belgisch materieel/lijnen voor bestaan :(
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Re: MSTS

Bericht door e49memling »

loic1811 schreef:Kan je dit ook zonder dat MSTS geïnstalleerd is spelen ? Ik ben al lang afgestapt van MSTS en naar TS gegaan ... Het enige nadeel daar is wel dat er geen Belgisch materieel/lijnen voor bestaan :(
Lees hier eens. Voorlopig is MSTS nog nodig; en helemaal perfect is het niet, maar het is goed op weg.
http://forum.treinpunt.nl/index.php?topic=65875.0
didam2009
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2017, 12:03

Re: MSTS

Bericht door didam2009 »

Hallo ikben ben op zoek naar het volgende van BRTTRAINZ
De NMBS HLE 20 in Groen,GeelBlauw en Blauwgeel
De NMBS HLE 23 in Geelblauw en Blauwgeel
De NMBS HLE 26 In Blauwgeel
De NMBS MS 66 in Groen en bordaux
Plaats reactie