MSTS

Alles over modelspoor
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: MSTS

Bericht door Accelerat »

...als ik dan toch bezig ben... :)

Vanuit de italiaanse hoofdstad gaat er ook een Intercity (en enkele Eurostar Italia) naar Taranto in Basilicata, maar deze moet door een beeldschoon gebied. En laat daar nou juist ook een route van zijn uitgekomen! :D
Battipaglia - Potenza - Taranto Afbeelding Net de bergen in met intercity "Jonio"! :)
Afbeelding Al snel worden de bergen erg hoog en gaat het spoor over een stijle helling, met beneden een rivier.
Afbeelding Helaas is het gevolg van al die bergen wel dat er onmenselijk veel tunnels zijn. :roll:
Afbeelding Langs flinke rotspartijen. :D
Afbeelding ..waar af en toe dan nog een stadje tussen ligt. :mrgreen:
Afbeelding Uiteindelijk moeten we nog eens flink gaan klimmen.
Afbeelding En na enkele uurtje bereiken we Potenza.
Afbeelding Maar het landschap blijft er niet om liegen! 8)
Afbeelding Afbeelding Wederom flinke viaducten. :)
Afbeelding En na zo'n 3 uur door beeldschoon landschap hebben we ons eindpunt bereikt: Taranto! :)

En hier nog wat enkele losse screenshots: Afbeelding Intercity Notte "Piepoli" uit Reggio di Calabria, te Firenze Campo di Marte.
Afbeelding Door de beeldschone regio van Emilia Romagna.
Afbeelding En na een flinke sprint door de povlakte bereikt ICN "Piepolo" z'n eindpunt; Milano-Centrale!
Afbeelding Frecciarossa op test tussen Milano en Chiasso. :mrgreen:
Afbeelding Intercity "Miramare" van Trieste onderweg naar Napoli, hier ter hoogte van Orte.
Afbeelding La Miramare snellend over de diretissima naar la capitale d'Italia: Roma!

En nu even een paar honderd KM naar het noorden! :P Afbeelding ICE uit Berlin in Hannover
Afbeelding ..even later in Dortmund.
Afbeelding en op z'n eindpunt: Köln HBF.
Afbeelding Eurocity "Michelangelo" bij vertrek in München-HBF opweg naar Roma.
Afbeelding Eurocity Iris bij Saverne in de buurt. :mrgreen:
Afbeelding *Boink* even snel 1.500 km naar het oosten. :lol: Hier een roemeense Intercity in de buurt van Bucuresti-Nord.
Afbeelding IC tussen Arad en Timisoara in Roemenië.
Afbeelding Intercity naar Szeget in Budapest.
Afbeelding Een "klein beetje verkortte" EuroNight uit Moskva naar Budapest. :mrgreen:
Afbeelding IC uit Szeget naar Budapest.
Afbeelding IC van Budapest naar Bucuresti-Nord, hier bij het beginpunt.
Afbeelding Eurocity van München naar Beograd met sloveense rijtuigen en een servisch restaurantrijtuig, getrokken door een sloveense Taurus. :)
Afbeelding En tóch nog even terug naar Italia, alwaar een Eurostar Italia nog even snel van Roma naar Reggio di Calabria raast. :mrgreen:
Mechanik
Berichten: 358
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:21
Locatie: FTN

Re: MSTS

Bericht door Mechanik »

jij hebt dan ook een redelijk grote installatie van MSTS op je HD staan ....
Fles

Re: MSTS

Bericht door Fles »

Is die laatste geen Settebello? Dacht het toch wel.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: MSTS

Bericht door Accelerat »

Il Settebello is de ETR300, de laatste was een ETR450 Pendolino die tevens nog steeds rijden in Italia. :wink:
En m'n msts installatie is inderdaad "redelijk groot" ja. :mrgreen:
eagleheart
Berichten: 304
Lid geworden op: 18 mar 2009, 05:53
Locatie: Muizen
Contacteer:

Re: MSTS

Bericht door eagleheart »

hoi,

er is hier geen macversie van zeker?

mvg
Domien
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: MSTS

Bericht door Accelerat »

Nee helaas. :wink: Als je bootcamp en XP op je mac gooit kan je het natuurlijk wel spelen.
Mechanik
Berichten: 358
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:21
Locatie: FTN

Re: MSTS

Bericht door Mechanik »

sncf-sncb schreef:Il Settebello is de ETR300, de laatste was een ETR450 Pendolino die tevens nog steeds rijden in Italia. :wink:
En m'n msts installatie is inderdaad "redelijk groot" ja. :mrgreen:
Zou er ergens de mogelijkheid bestaan om van je "outes" en trains folder een copij te kunnen bekomen?
Heb vroeger een volledige italiaanse "msts" installatie gehad maar ben ze kwijt"geraakt" ...
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: MSTS

Bericht door Accelerat »

Ik zou je er graag mee willen helpen, maar... Ik zou bij god niet weten hoe ik dat een beetje normaal zou kunnen verzenden. :?
Je zou zelf ook al een eind kunnen komen met zelf te downloaden, ik zal je enige tips geven:
-www.trainsimhobby.net (Staan al een heleboel italiaanse routes op, tevens moet je de patches ook downloaden!)
- http://www.amicitreni.net/train-simulat ... ile_id=302 (Is een patch met allerhande handige spullen er in ZET BIJ DE INSTALLATIE "GRAFICA AMICITRENI" UIT, NADERS IS JE MSTS ITALIAANS!)

Qua treinen zou ik ook gewoon op Trainsimhobby kijken. Ik maak af en toe nog wel eens zelf een activity, als daar interesse is, kan ik deze ook eens online zetten. :)
The_gold

Re: MSTS

Bericht door The_gold »

Mijne msts ga ni meer.. :( sinds ik wat dingen heb gedownload heb zoals locs enzo is alles tilt geslaan, en krijg ik fouten en errors bij het laden van het spel.. ik heb alles verwijderd wat ik vond en opnieuw geinstaleerd maar ik blijf het zelfde probleem krijgen, iemand enig idee?
doggys2
Berichten: 455
Lid geworden op: 19 sep 2006, 21:41
Locatie: Berchem - Antwerpen
Contacteer:

Re: MSTS

Bericht door doggys2 »

The_gold schreef:Mijne msts ga ni meer.. :( sinds ik wat dingen heb gedownload heb zoals locs enzo is alles tilt geslaan, en krijg ik fouten en errors bij het laden van het spel.. ik heb alles verwijderd wat ik vond en opnieuw geinstaleerd maar ik blijf het zelfde probleem krijgen, iemand enig idee?
Welke foutmeldingen krijg je dan?
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
Mechanik
Berichten: 358
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:21
Locatie: FTN

Re: MSTS

Bericht door Mechanik »

sncf-sncb schreef:Ik zou je er graag mee willen helpen, maar... Ik zou bij god niet weten hoe ik dat een beetje normaal zou kunnen verzenden. :?
Je zou zelf ook al een eind kunnen komen met zelf te downloaden, ik zal je enige tips geven:
-www.trainsimhobby.net (Staan al een heleboel italiaanse routes op, tevens moet je de patches ook downloaden!)
- http://www.amicitreni.net/train-simulat ... ile_id=302 (Is een patch met allerhande handige spullen er in ZET BIJ DE INSTALLATIE "GRAFICA AMICITRENI" UIT, NADERS IS JE MSTS ITALIAANS!)

Qua treinen zou ik ook gewoon op Trainsimhobby kijken. Ik maak af en toe nog wel eens zelf een activity, als daar interesse is, kan ik deze ook eens online zetten. :)
Om eerlijk te zijn ik dacht aan alles op dvd te plaatsen, de kosten zou ik natuurlijk vergoeden :-)
Italiaans ben ik niet echt machtig en om eerlijk te zijn , hun materiaal ben er altijd zot van geweest :-)
lucsken

Re: MSTS

Bericht door lucsken »

Hallo,

Ik zou zeer graag msts op mijn pc hebben.
Wat heb ik juist nodig van software a.u.b.
Veel van computers weet ik niet.
Maar ik zou zo graag met Belgische loco’s rijden op mijn pc.

Dank bij voorbaat.

Mvg luc
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: MSTS

Bericht door Accelerat »

Hallo lucsken,

Je hebt om te beginnen het programma van Microsoft Train Simulator zelf nodig. Op bol.com staat deze te koop voor €20,- (Je kunt er natuurlijk ook aan komen via eigen kanalen, maar dat laat ik buiten beschouwing. :wink: )
Vervolgens zijn de belgische treinen en routes gewoon op internet te downloaden op de volgende sites:
http://wp1123189.wp154.webpack.hosteurope.de/
http://belgian-tsm.be/news.php (Wel even registreren)

Succes! :D
jymmbco

Re: MSTS

Bericht door jymmbco »

The_gold schreef:Mijne msts ga ni meer.. :( sinds ik wat dingen heb gedownload heb zoals locs enzo is alles tilt geslaan, en krijg ik fouten en errors bij het laden van het spel.. ik heb alles verwijderd wat ik vond en opnieuw geinstaleerd maar ik blijf het zelfde probleem krijgen, iemand enig idee?
The Gold, ik weet niet of je dit topic nog volgt, maar een oplossing kan zijn om het gratis trainstore te downloaden op je pc, en dat voor je msts te gebruiken.
lucsken

Re: MSTS

Bericht door lucsken »

Hallo,
als ik Microsoft Train Simulator: Glacier Express 2 koop kan ik dan met msts rijden?

dank.

Mvg luc
Plaats reactie