Opendeur MTD

Alles over modelspoor
Plaats reactie
Elias

Opendeur MTD

Bericht door Elias »

Hey, ik ben nieuw hier en wou even melden dat treinenclub MTD te Mortsel 23 en 24 september zen tweejaarlijkse opendeur geeft.

Even over mezelf: ik ben 15, woon in Berchem en zal hier binnekort nog wel meer te zien zijn!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Opendeur MTD

Bericht door Steven »

Elias schreef:Hey, ik ben nieuw hier en wou even melden dat treinenclub MTD te Mortsel 23 en 24 september zen tweejaarlijkse opendeur geeft.

Even over mezelf: ik ben 15, woon in Berchem en zal hier binnekort nog wel meer te zien zijn!
da is durven u zomaar aanmelden, grapke, welkom op dit forum, hopelijk leer je veel bij en wie weet leren wij iets van jou, alvast veel plezier hier, er is ergens een topic waar we onszelf normaal voorstellen, als je die vind moet je uzelf maar eens verder voorstellen al dan niet met een foto.
Gerolf

Bericht door Gerolf »

Ik zal er ook zijn op zondag.
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Opendeur MTD

Bericht door groentje »

Elias schreef:Hey, ik ben nieuw hier en wou even melden dat treinenclub MTD te Mortsel 23 en 24 september zen tweejaarlijkse opendeur geeft.

Even over mezelf: ik ben 15, woon in Berchem en zal hier binnekort nog wel meer te zien zijn!
Goed dat ge er bijzette dat Berchem Antwerpen is, zeg. :lol: Er zou eens iemand moeten denken dat het in Luxemburg ligt. :wink:
(wat ook het geval is, maar die persoon zou wellicht niet zo snel iets met een modelclub uit Mortsel te maken hebben)
Elias

Bericht door Elias »

Ja zeg er is ook een berchem bij Brussel geloof ik :roll: :P
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Dat is Sint-Agatha-Berchem. Zonder die heilige is de naam niet volledig.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

groentje schreef:Dat is Sint-Agatha-Berchem. Zonder die heilige is de naam niet volledig.
maar ook daar zeggen ze lokaal gewoon berchem hoor
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Opendeur MTD

Bericht door groentje »

Heeft een spambot dit topic terug bovengespit, misschien? :lol:
En je hebt deels gelijk, de eindhalte van de trams is bijvoorbeeld Berchem Station. Maar als aangespoelde voelt het bij mij toch nog altijd verkeerd aan om ons Agatha ervan te laten.
Plaats reactie