Modeltreintjes

Alles over modelspoor
Plaats reactie
Magenof

Modeltreintjes

Bericht door Magenof »

ik heb vorig jaar heel wat Marklin en Fleischmann treinen geërft van men opa. Ik ben van plan ze te verkopen omdat ze hier toch maar in de kelder staan.

Ik heb wel geen idee hoeveel deze treintjes en accessoires waard zijn. Ze zijn allemaal in bijna perfecte staat , originele doos en meer dan 30 jaar oud.

Als jullie me mss kunnen helpen met de schatting van deze treintjes zou ik het erg waarderen !

edit: foto's en nummers komen nog :wink:

dank bij voorbaat
Laatst gewijzigd door Magenof op 18 nov 2006, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Wover

Bericht door Wover »

Misschien opsommen wat je juist hebt, met foto's eventueel ;)
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2625
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

http://www.modelspoormagazine.be

Op dat forum zouden ze u zeker kunnen verderhelpen :)
nicken

Re: Modeltreintjes

Bericht door nicken »

Magenof schreef:ik heb vorig jaar heel wat Marklin en Fleischmann treinen geërft van men opa. Ik ben van plan ze te verkopen omdat ze hier toch maar in de kelder staan.

Ik heb wel geen idee hoeveel deze treintjes en accessoires waard zijn. Ze zijn allemaal in bijna perfecte staat , originele doos en meer dan 30 jaar oud.

Als jullie me mss kunnen helpen met de schatting van deze treintjes zou ik het erg waarderen !

edit: foto's en nummers komen nog :wink:

dank bij voorbaat
Mss moet je ze eens tegen de grond smijten,ik heb eens gezien in flodder,dat die ouwe rukker al z'n poen er in gestoken had,krijg nou wat :D

NIET te serieus oppakken,tzal wel centjes opbrengen,er gaat met modeltreintjes zeer veel geld gemoeid ook,dus nie mee inzitten
TBbart

Bericht door TBbart »

veiling? Als ze echt zo oud zijn kan dat toch? Verzamelaars geven soms al veel geld voor een doos alleen al :P
nicken

Bericht door nicken »

TBbart schreef:veiling? Als ze echt zo oud zijn kan dat toch? Verzamelaars geven soms al veel geld voor een doos alleen al :P
Een kapitaal zouden ze geven,voor net dat type dat ze nergens vinden,u hebt iets waardevols wel geerft,helaas komt u opa er niet mee terug hè :cry:
Plaats reactie