Toekomst op Märklin HO

Alles over modelspoor
Plaats reactie
MGRoverdriver

Toekomst op Märklin HO

Bericht door MGRoverdriver »

Als consequent verzamelaar van Marklin HO modellen naar NMBS voorbeeld had ik graag geweten wat ons de komende jaren op dat gebied te wachten staat. Zou er nog eens een 160 komen?
Joeri

Bericht door Joeri »

Ik acht de kans klein, maar ook weer niet onbestaande. Wat België betreft gaat M* voornamelijk verder met de rekesn 22/23, 55 en 59, omdat dit de aantrekkelijkste modellen zijn ( de mal van de 16 is wat verouderd, niet helemaal op schaal enzo, wat voor sommige media een reden is om een model af te kraken...). Troost u, ik wacht ook al jaren tevergeefs op een heruitgave van de Zweeds Da, in digitaaluitvoering dan weliswaar.
Elgar
Berichten: 621
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41

Bericht door Elgar »

Er gaan ook al enige tijd geruchten om een model van de reeks 18 uit te brengen en zijn Franse broer/zus de CC 40100.
Heb al op een paar websites gelezen dat het 'officïeel' aangekondigd is door Märklin. Heb ook gelezen dat hij uitgerust zou worden met automatisch beweegbare pantografen. (Weet niet of daar iets van waar is, we kunnen pas zeker zijn vanaf we iets van Märklin zelf gehoord hebben natuurlijk!)

Als het zo is, zal je weer diep in je portefeuille mogen gaan graven. :?
Plaats reactie