Opendeur Kinkempois??

Alles over modelspoor
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Kun je dan ook totbij de klassieke stelletjes? En zijn dat er rode of witte of beidden? :wink:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

tt44ta46 schreef: DLC kan geen Class66 sturen wegens gebrek aan bedrijfsklare locs en NMBS-Holding, die sturen uit een beetje goedwil de 5166.
Ik dat dus ook al weten want er zijn momenteel 4 loc's in ehrstelling onderhoud en het is dus nu al goed uitzien hoe we het werk egdaan krijgen met de 8 andere!Alee het zijn er 9 want de PB15 is terug!
Laatst gewijzigd door Concurrent op 10 jun 2006, 04:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

concurrent waarom qoute je een bericht waarop uw antwoord niks te zeggen heeft???
Wover

Bericht door Wover »

Steven schreef:concurrent waarom qoute je een bericht waarop uw antwoord niks te zeggen heeft???
DLC kan geen Class66 sturen wegens gebrek aan bedrijfsklare locs
post van concurrent
;)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

dan is het een kwestie van enkel dat deel dat belangrijk is te quoten he :-)
Lukas
Berichten: 1670
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Bericht door Lukas »

Hoi,

Zullen de HLR 82 fotografeerbaar zijn want ik heb er nog geen foto's van.
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Mark7758
Berichten: 578
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

Normaal gesproken wel.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Sorry Steven , beetje last van de zon op dat ogenblik denk ik Afbeelding Om nog een beetje achtergrondinfo te geven,normaal ging de PB03 te zien zijn in Kinkempois , maar door een simpele reden dat niemand zin had om die locomotief eens goed te kuisen , en er geen kandidaten waren om de loc tot in kinkempois te rijden, heeft DLC zich toch maar teruggetrokken! :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Concurrent schreef:Sorry Steven , beetje last van de zon op dat ogenblik denk ik Afbeelding Om nog een beetje achtergrondinfo te geven,normaal ging de PB03 te zien zijn in Kinkempois , maar door een simpele reden dat niemand zin had om die locomotief eens goed te kuisen , en er geen kandidaten waren om de loc tot in kinkempois te rijden, heeft DLC zich toch maar teruggetrokken! :P
een vorm van optredende luiheid?
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Lukas schreef:Hoi,

Zullen de HLR 82 fotografeerbaar zijn want ik heb er nog geen foto's van.
da's zo'n lelijk machien, pakt niet op foto :D :D :D :D
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Steven schreef:
Concurrent schreef:Sorry Steven , beetje last van de zon op dat ogenblik denk ik Afbeelding Om nog een beetje achtergrondinfo te geven,normaal ging de PB03 te zien zijn in Kinkempois , maar door een simpele reden dat niemand zin had om die locomotief eens goed te kuisen , en er geen kandidaten waren om de loc tot in kinkempois te rijden, heeft DLC zich toch maar teruggetrokken! :P
een vorm van optredende luiheid?
Euh ja en nee, aan diegene die tijd hebben , daaraan vragen ze het niet en aan diegene die dit weekend nog moeten rijden , daaraan vragen ze het duswel aan of ze eventueel de PB03 niet willen wegbrengen...
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Naar daar geweest vandaag. Die 5001 is géén gezicht; hij is in een blauw jasje gestoken dat veel te licht is. Verder is het dus een plukloc geweest, hij was dus niet rijvaardig.
Ook het model van de 5001 van mehano gezien, die mensen van mehano weten wél de juiste kleur... (TSP heeft flatertje gemaakt denk ik...)

De stelletjes, waarvoor ik het meest kwam, stonden er wel, maar we mochten er niet bij. Dan maar een zoomfototje genomen, is wel maar mager, maar beter dan niets he :wink:
Afbeelding
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Bij dit machientje (sorry, ik ken het nummer van de loc niet) konden we dan weer wel foto's maken...
Afbeelding
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

ThomSten schreef:Bij dit machientje (sorry, ik ken het nummer van de loc niet) konden we dan weer wel foto's maken...
Da's de beste T26 (De laatste!) :evil:
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2625
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Hoi ThomSten, ik was er vandaag ook.
Tim heeft het gevraagd aan Dave (steamer) of het het echte blauw was dat de 5001 draagt.

'Het blauw is hetzelfde blauw als de generatorwagens. Deze zijn nu donkerder omdat ze overschildert zijn. Als je er voorzichtig de verf afkrapt kan je inderdaad nog de lichtblauwe kleun vinden.'

Er stond geen class66 en de aangekondigde 41'er stond er ook niet.
Plaats reactie