MSTS: Screen gallerij
MSTS: Screen gallerij
Om niet heel de tijd het MSTS topic vol te spammen met screenshot's, leek mij het een beter idee om een screenshot topic te openen. Iedereen is welkom om wat te posten!
Vandaag heb ik de route România1 gereden, deze omvat een groot deel van Roemenië, maar het is een fictieve route. Laat ik het zo zeggen: Madurodam-Roemenië. Ondanks dat de bovenleiding mist op 95% van de route, is hij toch wel aardig om eens te rijden. De roemeense treinen voor MSTS zijn ronduit schitterend, alleen jammer dat de meeste roemeense routes gewoon weinig voor stellen tot nu toe.
Enfin!
Ik heb het stuk Sighisoara - Bucuresti via Brasov gereden: Op een kaartje lijkt het een heel groot stuk, in realiteit is het dat ook en de normale Intercity is ruim 5 uur onderweg, maar op de România1 duurt dat slechts een uur.
Op het station van Sighisoara staat de trein klaar. Bestaande uit IC en EC rijtuigen van de CFR.
Het vertrekuur heeft geslagen en langzaam gooien we de boel open richting de 160 km/h.
En al snel komen we aan te Brasov.
Het koersbord staat goed. Ook de deuren van de rijtuigen kunnen open en dicht met MSTS Bin.
"Opeens" is er een stukje bovenleiding.
Al snel na Brasov rijzen de bergen op en is het een adembenemend zicht.
Halteren in Predeal.
*Kan maar niet genoeg krijgen van de rijtuigen.*
Ook voor de passagiers is het een prachtig uitzicht!
en voor de machinist ook.
Langzaam wordt het landschap weer minder spectaculair.
Plots is er 3 km geklooit met 3D ballast. Tja ach...
Zonnebloempjes!
M'n trein raast door Bucuresti-Triaj.
Aangekomen op het eindpunt: Bucuresti-Nord.
Eindoordeel: De route is "wel aardig". Jammer dat op een groot deel de bovenleiding mist en dat er hier en daar wel wat aangeklooit is met bovenleidingen en railzen. Maar het landschap is hetgeen wat hem dan toch wel weer erg mooi maakt!
Vandaag heb ik de route România1 gereden, deze omvat een groot deel van Roemenië, maar het is een fictieve route. Laat ik het zo zeggen: Madurodam-Roemenië. Ondanks dat de bovenleiding mist op 95% van de route, is hij toch wel aardig om eens te rijden. De roemeense treinen voor MSTS zijn ronduit schitterend, alleen jammer dat de meeste roemeense routes gewoon weinig voor stellen tot nu toe.
Enfin!
Ik heb het stuk Sighisoara - Bucuresti via Brasov gereden: Op een kaartje lijkt het een heel groot stuk, in realiteit is het dat ook en de normale Intercity is ruim 5 uur onderweg, maar op de România1 duurt dat slechts een uur.
Op het station van Sighisoara staat de trein klaar. Bestaande uit IC en EC rijtuigen van de CFR.
Het vertrekuur heeft geslagen en langzaam gooien we de boel open richting de 160 km/h.
En al snel komen we aan te Brasov.
Het koersbord staat goed. Ook de deuren van de rijtuigen kunnen open en dicht met MSTS Bin.
"Opeens" is er een stukje bovenleiding.
Al snel na Brasov rijzen de bergen op en is het een adembenemend zicht.
Halteren in Predeal.
*Kan maar niet genoeg krijgen van de rijtuigen.*
Ook voor de passagiers is het een prachtig uitzicht!
en voor de machinist ook.
Langzaam wordt het landschap weer minder spectaculair.
Plots is er 3 km geklooit met 3D ballast. Tja ach...
Zonnebloempjes!
M'n trein raast door Bucuresti-Triaj.
Aangekomen op het eindpunt: Bucuresti-Nord.
Eindoordeel: De route is "wel aardig". Jammer dat op een groot deel de bovenleiding mist en dat er hier en daar wel wat aangeklooit is met bovenleidingen en railzen. Maar het landschap is hetgeen wat hem dan toch wel weer erg mooi maakt!
-
- Berichten: 304
- Lid geworden op: 18 mar 2009, 05:53
- Locatie: Muizen
- Contacteer:
Re: MSTS: Screen gallerij
hoi,
Dit spel intrigeert mij wel, de uitbreidingen ervan(extra banen en treinen e.d.), zijn die ergens gratis te downloaden?
of moet daarvoor betaald worden?
mvg
Domien
Dit spel intrigeert mij wel, de uitbreidingen ervan(extra banen en treinen e.d.), zijn die ergens gratis te downloaden?
of moet daarvoor betaald worden?
mvg
Domien
Fan van de 55'ers en de 18'ers!
http://users.telenet.be/eagleheartstori ... elkom.html
http://users.telenet.be/eagleheartstori ... elkom.html
Re: MSTS: Screen gallerij
De uitbreidingen zijn zowel gratis op internet te vinden, als betaalde. Als je bijvoorbeeld naar Italië gaat kijken is ALLES gratis en van hele hoge kwaliteit! Duitsland daarentegen is bijna alles betaald (Protrain heb ik het in het bijzonder over) en de kwaliteit is wel "oké" vind ik zelf.
Re: MSTS: Screen gallerij
Op welke site('s) vind je die uitbreidingen? Want heb terug zin in het spel gekregen na uw screens te zien .
Re: MSTS: Screen gallerij
Frankrijk: www.activitysimulatorworld.net
- Uitleg voor de niet-franssprekende: Klik op: "Téléchargements dédiés à "Microsoft Train Simulator"" Vervolgens heb je links en rechts menu's die verwijzen naar bepaalde onderdelen voor MSTS (Overigens: Automortrices zijn electrische treinstellen, daar vergissen veel mensen zich in. )
Italië: www.trainsimhobby.net / www.trenomania.it / www.amicitreni.net
- Uitleg voor de niet-italiaanssprekende (Ook al staan er vertaal-links, die werken niet. ): Sezione Download is het "downloaddomein". Scenari betekend routes.
Roemenië: www.train-sim.ro (Hier werkt de engelse vertaling wel )
Hongarije/Slovenië/Servië/Bosnie: http://ferito-msts.atw.hu/ (Gewoon wat op de links klikken en je ziet plaatjes van wat ze bedoelen. )
Nederland: www.treinpunt.nl
België: http://wp1123189.wp154.webpack.hosteurope.de/
(Belgian tms of zoiets is bijna altijd halfbakken en 9/10 is er wel iets waardoor je daar niets kan downloaden, ook mailtjes sturen met dat je niet kan inloggen etcetera hebben totaal geen nut, dus bespaart u de moeite.)
Nederland: www.treinpunt.nl
Spanje: www.trensim.com
Duitsland: www.the-train.de
Ik hoop vandaag nog een kleine reportage te kunnen plaatsen!
- Uitleg voor de niet-franssprekende: Klik op: "Téléchargements dédiés à "Microsoft Train Simulator"" Vervolgens heb je links en rechts menu's die verwijzen naar bepaalde onderdelen voor MSTS (Overigens: Automortrices zijn electrische treinstellen, daar vergissen veel mensen zich in. )
Italië: www.trainsimhobby.net / www.trenomania.it / www.amicitreni.net
- Uitleg voor de niet-italiaanssprekende (Ook al staan er vertaal-links, die werken niet. ): Sezione Download is het "downloaddomein". Scenari betekend routes.
Roemenië: www.train-sim.ro (Hier werkt de engelse vertaling wel )
Hongarije/Slovenië/Servië/Bosnie: http://ferito-msts.atw.hu/ (Gewoon wat op de links klikken en je ziet plaatjes van wat ze bedoelen. )
Nederland: www.treinpunt.nl
België: http://wp1123189.wp154.webpack.hosteurope.de/
(Belgian tms of zoiets is bijna altijd halfbakken en 9/10 is er wel iets waardoor je daar niets kan downloaden, ook mailtjes sturen met dat je niet kan inloggen etcetera hebben totaal geen nut, dus bespaart u de moeite.)
Nederland: www.treinpunt.nl
Spanje: www.trensim.com
Duitsland: www.the-train.de
Ik hoop vandaag nog een kleine reportage te kunnen plaatsen!
Re: MSTS: Screen gallerij
Zo gezegd, zo gedaan! Uw virtuele reporter heeft weer een verslagje!
Per Intercity van 2e grootste italiaanse stad, Milano, naar Livorno aan de tyrheense kust.
Gebruikte routes: Milano-Bologna-Firenze & FI-PI-LI-SI 2000
Om jullie toch eens een ander beeld te geven, ditmaal een E402A locomotief!
Langzaam trekken we op en rijden we Milano uit...
Al naar een half uurtje zijn we in Piacenza aangekomen!
...maar blijkbaar is het er niet zo druk...
Dus snellen we verder naar Parma!
Aan 200 km/h!
Na Parma gepasseerd te hebben staan we al weer snel in Modena.
En weer verder snellen richting Bologna!
Na enkele minuten stop in Bologna, rijden we zachtjes het station weer uit...
En aan 180 km/h zitten we al redelijk snel in l'Appennino!
Ik houdt echt van dit stuk om te rijden.
Na een tunnel van 20 (u leest het goed, 20!) kilometer snellen we door Vernio.
Maar voor ik het door heb, staan we al weer in Prato, het begin van Toscane.
Zachtjes rollen we Firenze Santa Maria Novella binnen...
En dan moeten we snel kopmaken om de reis naar Livorno te vervolgen!
Het volgende stuk is op de route FI-PI-LI-SI 2000 gemaakt. (Firenze-Pisa-Livorno-Siena 2000)
In de vettura pilota moeten we nu verder rijden...
Langzaam rijden we Firenze Santa Maria Novella uit.
Ahh... Bella Toscana!
Blijkbaar moeten we toch oppassen voor losliggend/vallend gesteente.
En bijna komen we aan in Empoli.
Aangekomen in Empoli stappen behoorlijk wat mensen uit, waarschijnlijk op weg naar hun buitenhuisje in de Chianti-regio. (Voor de wijn-kenners onder ons. )
Vervolgens mogen we weer verder rijden richting de Tyrheense zee.
Omdat het landschap nu weer vlakker word, mogen we aan 160 km/h door Toscana vlammen!
Binnenrijden in Pisa...
Aangekomen in Pisa Centrale.
En dan het laatste stukje, aan 160 km/h vlammen naar Livorno.
Nog geen 10 minuten later komen de eerste livornese stations al.
Aangekomen op het eindpunt, Livorno Centrale!
Een kleine sfeer impressie.
In de realiteit gaat er geen trein rechtstreeks van Milano naar Livorno via Firenze, maar wel via Genova, die doet er 4h30 over. Ik heb er via Firenze een kleine 3h30 over gedaan. Ideetje voor Trenitalia?
Vragen, opmerkingen of uw mening hoor ik graag!
Per Intercity van 2e grootste italiaanse stad, Milano, naar Livorno aan de tyrheense kust.
Gebruikte routes: Milano-Bologna-Firenze & FI-PI-LI-SI 2000
Om jullie toch eens een ander beeld te geven, ditmaal een E402A locomotief!
Langzaam trekken we op en rijden we Milano uit...
Al naar een half uurtje zijn we in Piacenza aangekomen!
...maar blijkbaar is het er niet zo druk...
Dus snellen we verder naar Parma!
Aan 200 km/h!
Na Parma gepasseerd te hebben staan we al weer snel in Modena.
En weer verder snellen richting Bologna!
Na enkele minuten stop in Bologna, rijden we zachtjes het station weer uit...
En aan 180 km/h zitten we al redelijk snel in l'Appennino!
Ik houdt echt van dit stuk om te rijden.
Na een tunnel van 20 (u leest het goed, 20!) kilometer snellen we door Vernio.
Maar voor ik het door heb, staan we al weer in Prato, het begin van Toscane.
Zachtjes rollen we Firenze Santa Maria Novella binnen...
En dan moeten we snel kopmaken om de reis naar Livorno te vervolgen!
Het volgende stuk is op de route FI-PI-LI-SI 2000 gemaakt. (Firenze-Pisa-Livorno-Siena 2000)
In de vettura pilota moeten we nu verder rijden...
Langzaam rijden we Firenze Santa Maria Novella uit.
Ahh... Bella Toscana!
Blijkbaar moeten we toch oppassen voor losliggend/vallend gesteente.
En bijna komen we aan in Empoli.
Aangekomen in Empoli stappen behoorlijk wat mensen uit, waarschijnlijk op weg naar hun buitenhuisje in de Chianti-regio. (Voor de wijn-kenners onder ons. )
Vervolgens mogen we weer verder rijden richting de Tyrheense zee.
Omdat het landschap nu weer vlakker word, mogen we aan 160 km/h door Toscana vlammen!
Binnenrijden in Pisa...
Aangekomen in Pisa Centrale.
En dan het laatste stukje, aan 160 km/h vlammen naar Livorno.
Nog geen 10 minuten later komen de eerste livornese stations al.
Aangekomen op het eindpunt, Livorno Centrale!
Een kleine sfeer impressie.
In de realiteit gaat er geen trein rechtstreeks van Milano naar Livorno via Firenze, maar wel via Genova, die doet er 4h30 over. Ik heb er via Firenze een kleine 3h30 over gedaan. Ideetje voor Trenitalia?
Vragen, opmerkingen of uw mening hoor ik graag!
Re: MSTS: Screen gallerij
De vorige keer dat ik screens heb gepost, had ik mijn eigen topic over het hoofd gezien.
Enfin... Vandaag zijn we van de beierse hoofdstad, München natuurlijk, naar de wonderlijke stad in het oosten van Italië: Venezia!
Wegens grootschalige werkzaamheden tussen Rosenheim en Kufstein werd onze trein ,Eurocity 87 "Tiepolo" met eindbestemming Venezia Santa Lucia, uitzonderlijk omgeleid via de Karwendelbahn via Garmisch-Partenkirchen. Om de extra rittijd binnen de perken te houden, is besloten een half uur eerder te vertrekken vanuit München, zodat hij wel gewoon optijd zou aankomen in Venezia Santa Lucia.
De route die we vandaag gaan rijden.
Ondertussen staat Eurocity Tiepolo voorzien van Br101 als trekkracht klaar op het beginpunt: München HBF.
De tractiehendel gaat open en we rijden richting de Alpen.
Na enige tijd wordt het enkelspoor.
Grote bergen vormen zich en voor de treinbestuurder is het een magnifiek uitzich!
De eerste uitzonderlijke stop op de rit is bereikt: Garmisch-Partenkirchen.
Al snel hebben we de eerste grens passeerd: Wilkommen in Österreich!
Langzaam dalen we af naar Innsbruck.
Station Innsbruck is bereikt. Er moet hier kopgemaakt worden en onze Br101 wordt weer op de Eurocity Michelangelo terug naar München gestuurd.
Voor het stuk Innsbruck-Brennero hebben we een sterke Taurus erop gezet! Ondertussen is het ook beginnen sneeuwen...
10 minuten later rijden we de Brennerpass op.
Steinach-am-Brenner
Ziehier een plaatsje op de Brenner dat bekend is bij menig treinspotter: Sankt-Jodok!
We steken de Brenner Autobahn over.
I benvenuti in Italia! We passeren net de stroomsluis en met de pantograaf naar beneden, rollen we Brennero binnen alwaar weer een locwissel plaatsvind.
Omdat het zo koud is en sneeuwt, hebben de passagiers blijkbaar vandaag geen zin om te gaan roken.
Een kwartier later is het gestopt met sneeuwen en kunnen we met onze italiaanse E405 loc verder Italia in.
Met een snelheid van 110 km/h gaat het nu allemaal wat sneller.
Aankomst in Fortezza.
Naar mate we verder komen, lijkt de sneeuw steeds minder te worden.
Stazione di Bolzano.
E poi Trento!
De sneeuw lijkt gewoon te verdwijnen!
En even later komen we aan in Verona Porta Nuova! Op het andere perron staat de Eurocity Paganini al weer aan gegeven.
Na een korte stop knallen we weer verder richting Venezia! Voorbij Verona is de sneeuw gelukkig weg.
Stazione di Vicenza.
Na Padova is er altijd zo'n heerlijk stuk waar je heel hard door kan rijden.
Na Mestre rijden we over de verbindingsbrug van het vaste italiaanse land, naar het eiland van Venzia.
Na 7,5 uur rijden komen we dan aan op ons eindpunt: Venezia Santa Lucia!
Gebruikt materiaal: Br101 (van Durch den Schwarzwald nach Offenburg), Taurus (van MSTSpainters.atw.hu), FS EC pack (van Trainsimhobby.net), E405 (van Trainsimhobby.net).
Gebruikte routes: Protrain Karwendelbahn, Brennerbahn (van SimTreni.net, aanrader!), Verona-Brennero (Trainsimhobby.net) & Torino-Milano-Venezia (Trainsimhobby.net)
Enfin... Vandaag zijn we van de beierse hoofdstad, München natuurlijk, naar de wonderlijke stad in het oosten van Italië: Venezia!
Wegens grootschalige werkzaamheden tussen Rosenheim en Kufstein werd onze trein ,Eurocity 87 "Tiepolo" met eindbestemming Venezia Santa Lucia, uitzonderlijk omgeleid via de Karwendelbahn via Garmisch-Partenkirchen. Om de extra rittijd binnen de perken te houden, is besloten een half uur eerder te vertrekken vanuit München, zodat hij wel gewoon optijd zou aankomen in Venezia Santa Lucia.
De route die we vandaag gaan rijden.
Ondertussen staat Eurocity Tiepolo voorzien van Br101 als trekkracht klaar op het beginpunt: München HBF.
De tractiehendel gaat open en we rijden richting de Alpen.
Na enige tijd wordt het enkelspoor.
Grote bergen vormen zich en voor de treinbestuurder is het een magnifiek uitzich!
De eerste uitzonderlijke stop op de rit is bereikt: Garmisch-Partenkirchen.
Al snel hebben we de eerste grens passeerd: Wilkommen in Österreich!
Langzaam dalen we af naar Innsbruck.
Station Innsbruck is bereikt. Er moet hier kopgemaakt worden en onze Br101 wordt weer op de Eurocity Michelangelo terug naar München gestuurd.
Voor het stuk Innsbruck-Brennero hebben we een sterke Taurus erop gezet! Ondertussen is het ook beginnen sneeuwen...
10 minuten later rijden we de Brennerpass op.
Steinach-am-Brenner
Ziehier een plaatsje op de Brenner dat bekend is bij menig treinspotter: Sankt-Jodok!
We steken de Brenner Autobahn over.
I benvenuti in Italia! We passeren net de stroomsluis en met de pantograaf naar beneden, rollen we Brennero binnen alwaar weer een locwissel plaatsvind.
Omdat het zo koud is en sneeuwt, hebben de passagiers blijkbaar vandaag geen zin om te gaan roken.
Een kwartier later is het gestopt met sneeuwen en kunnen we met onze italiaanse E405 loc verder Italia in.
Met een snelheid van 110 km/h gaat het nu allemaal wat sneller.
Aankomst in Fortezza.
Naar mate we verder komen, lijkt de sneeuw steeds minder te worden.
Stazione di Bolzano.
E poi Trento!
De sneeuw lijkt gewoon te verdwijnen!
En even later komen we aan in Verona Porta Nuova! Op het andere perron staat de Eurocity Paganini al weer aan gegeven.
Na een korte stop knallen we weer verder richting Venezia! Voorbij Verona is de sneeuw gelukkig weg.
Stazione di Vicenza.
Na Padova is er altijd zo'n heerlijk stuk waar je heel hard door kan rijden.
Na Mestre rijden we over de verbindingsbrug van het vaste italiaanse land, naar het eiland van Venzia.
Na 7,5 uur rijden komen we dan aan op ons eindpunt: Venezia Santa Lucia!
Gebruikt materiaal: Br101 (van Durch den Schwarzwald nach Offenburg), Taurus (van MSTSpainters.atw.hu), FS EC pack (van Trainsimhobby.net), E405 (van Trainsimhobby.net).
Gebruikte routes: Protrain Karwendelbahn, Brennerbahn (van SimTreni.net, aanrader!), Verona-Brennero (Trainsimhobby.net) & Torino-Milano-Venezia (Trainsimhobby.net)
Re: MSTS: Screen gallerij
het is belgian-tsm en tegenwoordig nieuwe site sinds juli en alles in orde nu (ik nam dan ook het roer over de website over)sncf-sncb schreef: (Belgian tms of zoiets is bijna altijd halfbakken en 9/10 is er wel iets waardoor je daar niets kan downloaden, ook mailtjes sturen met dat je niet kan inloggen etcetera hebben totaal geen nut, dus bespaart u de moeite.)
http://www.belgian-tsm.be
Re: MSTS: Screen gallerij
En nu vandaag gewoon eens wat losse screens!
Primeur van Belgian-TSM; de Siemens HLE18, puik werk mannen!
Intercity Plus naar Triëste rijd zojuist door de stadsmuren van Roma.
Regionalzug rijdt van Brennero naar Innsbruck.
Interpici van de slovaakse grens naar Budapest.
Intercity voorzien van HLE18 Siemens rijdt de gewone lijn op richting Brussel.
Intercity naar Haarlem verlaat Maastricht.
Regionale Veloce van Bardonecchia naar Torino.
NS heeft een extra trein te vervoeren.
Beneluxtrein tussen Sint Katelijne Waver en Mechelen.
Even een sprong naar de jaren '90 in de Borinage.
Een klassiekje op de Au départ de St. Ghislain.
Primeur van Belgian-TSM; de Siemens HLE18, puik werk mannen!
Intercity Plus naar Triëste rijd zojuist door de stadsmuren van Roma.
Regionalzug rijdt van Brennero naar Innsbruck.
Interpici van de slovaakse grens naar Budapest.
Intercity voorzien van HLE18 Siemens rijdt de gewone lijn op richting Brussel.
Intercity naar Haarlem verlaat Maastricht.
Regionale Veloce van Bardonecchia naar Torino.
NS heeft een extra trein te vervoeren.
Beneluxtrein tussen Sint Katelijne Waver en Mechelen.
Even een sprong naar de jaren '90 in de Borinage.
Een klassiekje op de Au départ de St. Ghislain.
Re: MSTS: Screen gallerij
En daar gaan we weer!
Ik heb gisteren de route Bucuresti-Budapest virtueel gereden met Roemeense rijtuigen. Het eerste deel, van Bucuresti tot Curtici heb ik op de fictieve Timisoara-route gereden. Het deel van de Hongaarse grens tot Budapest heb ik op de Alföld V5 gereden.
Een kaartje van de route.
Met een locomotief van Joegoslavische makelij gaat het eerste deel prima lukken!
In volle vaart naar Craiova.
Craiova.
Filiasi
De locomotief, wat beter bekeken.
Op enkelspoor in een rustig slakkengangetje richting het Parcul National Domogled-Valea Cernei.
Aan de overkant van het water zien we Servië.
Heuvels...
Station van Timisoara.
Na enige uren al weer de laatste roemeense stad; Arad!
Eenmaal over de Hongaarse grens, wat zien we als eerste? Een Trabant!
Op het station van Lököshaza vind de locwissel plaats.
Onze Roemeense locomotief is aan de zijkant gezet...
...en word vervangen door deze Hongaarse MÁV 43 locomotief.
Lököshaza-Békéscsaba is enkelsporig..
Even later kan de tractiehendel dan echt open!
Gyoma
De E60 Budapest-Oradea loopt ook een deel langs de lijn.
Szolnok met vijf minuten vertraging, het een na laatste stopstation van deze trein. De laatste 100 kilometer wordt in een ruk afgelegd.
Doortocht in Köbánya.
De verbrede bundels kondigen Budapest Nyugati Pályaudvár al aan...
Het eindpunt van de ruim 850 kilometer lange treinrit; Budapest Nyugáti Pályaudvár!
Voor de verandering heb ik er dit keer ook eens een Youtube filmpje bijgemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=uoL7Z4atwIM
Meningen worden op prijs gesteld!
Ik heb gisteren de route Bucuresti-Budapest virtueel gereden met Roemeense rijtuigen. Het eerste deel, van Bucuresti tot Curtici heb ik op de fictieve Timisoara-route gereden. Het deel van de Hongaarse grens tot Budapest heb ik op de Alföld V5 gereden.
Een kaartje van de route.
Met een locomotief van Joegoslavische makelij gaat het eerste deel prima lukken!
In volle vaart naar Craiova.
Craiova.
Filiasi
De locomotief, wat beter bekeken.
Op enkelspoor in een rustig slakkengangetje richting het Parcul National Domogled-Valea Cernei.
Aan de overkant van het water zien we Servië.
Heuvels...
Station van Timisoara.
Na enige uren al weer de laatste roemeense stad; Arad!
Eenmaal over de Hongaarse grens, wat zien we als eerste? Een Trabant!
Op het station van Lököshaza vind de locwissel plaats.
Onze Roemeense locomotief is aan de zijkant gezet...
...en word vervangen door deze Hongaarse MÁV 43 locomotief.
Lököshaza-Békéscsaba is enkelsporig..
Even later kan de tractiehendel dan echt open!
Gyoma
De E60 Budapest-Oradea loopt ook een deel langs de lijn.
Szolnok met vijf minuten vertraging, het een na laatste stopstation van deze trein. De laatste 100 kilometer wordt in een ruk afgelegd.
Doortocht in Köbánya.
De verbrede bundels kondigen Budapest Nyugati Pályaudvár al aan...
Het eindpunt van de ruim 850 kilometer lange treinrit; Budapest Nyugáti Pályaudvár!
Voor de verandering heb ik er dit keer ook eens een Youtube filmpje bijgemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=uoL7Z4atwIM
Meningen worden op prijs gesteld!
Re: MSTS: Screen gallerij
Hoe moet je de deuren van dat materieel openen?sncf-sncb schreef: Een klassiekje op de Au départ de St. Ghislain.
Re: MSTS: Screen gallerij
Na het installeren van MSTS Bin ctrl+numpad 6/9 (afhankelijk van perronzijde) indrukken.
Re: MSTS: Screen gallerij
Mijn plan is nu om de langste mogelijke onafgebroken route in een treinsim te berijden van Malmö tot Reggio di Calabria volgens dit plan:
Ik zal deze trip die ongeveer 36 uur in beslag zal nemen niet in één keer rijden
Daarom zal ik stuk per stuk screenshots posten van de delen die ik bereden heb.
Deze trip passeert oa in Kopenhagen, Hamburg, Berlijn, Munchen, Verona, Firenze, Rome, Napoli om te eindigen in Reggio di Calabria:
Voor diegene die zin hebben deze route ook te rijden, hier zijn alvast de eerste screenshots:
Vertrek te Malmö bij het krieken van de dag:
We rijden het station uit een trip van een kleine 3000km
...Volle gas op de Oresundbrug
Het kunstmatige eiland tussen Zweden en Denemarken
Kastrup Airport
Aankomst te Kopenhagen
Zo dit is het voor deze keer. Verdere screenshots volgen bij het vervolg van de route. Ik zal deze stuk per stuk posten.
Dit wordt een lange leuke trip :D
Ik zal deze trip die ongeveer 36 uur in beslag zal nemen niet in één keer rijden
Daarom zal ik stuk per stuk screenshots posten van de delen die ik bereden heb.
Deze trip passeert oa in Kopenhagen, Hamburg, Berlijn, Munchen, Verona, Firenze, Rome, Napoli om te eindigen in Reggio di Calabria:
Voor diegene die zin hebben deze route ook te rijden, hier zijn alvast de eerste screenshots:
Vertrek te Malmö bij het krieken van de dag:
We rijden het station uit een trip van een kleine 3000km
...Volle gas op de Oresundbrug
Het kunstmatige eiland tussen Zweden en Denemarken
Kastrup Airport
Aankomst te Kopenhagen
Zo dit is het voor deze keer. Verdere screenshots volgen bij het vervolg van de route. Ik zal deze stuk per stuk posten.
Dit wordt een lange leuke trip :D