MSTS: Screen gallerij

Alles over modelspoor
lucsken

Re: MSTS: Screen gallerij

Bericht door lucsken »

geacht,

Ik zou ook graag msts rijden met nmbs materiaal en op nmbs lijnen maar ik kan niet goed weg met een laptop. Ik heb echt problemen met het instaleren. Zou er mij iemand kunnen helpen door eens alles goed te instaleren op mijn laptop, ik wil gerust tot bij u komen en zal u zeker vergoeden ervoor. U kan mij contacteren op het nummer: 0497 79 76 16. Ik ben van kortrijk.

Alvast bedankt.

Mvg. Luc Vlieghe
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: MSTS: Screen gallerij

Bericht door Accelerat »

Afbeelding Харьков-экспресс naar Kharkov.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: MSTS: Screen gallerij

Bericht door Accelerat »

Een nieuw land is ingetreden bij MSTS:
Afbeelding Monaco! :mrgreen:
Afbeelding De PCA route is doorgetrokken tot Marseille-Ventimiglia. Het is dus nu mogelijk om debiele routes als Reggio di Calabria-Bordeaux te rijden zonder over de Alpen te gaan. :lol:
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: MSTS: Screen gallerij

Bericht door Accelerat »

Moest vandaag EuroCity "Riviera dei Fiori" van Milano naar Nice-Ville vanaf de Italiaanse grens, Ventimiglia, naar het eindpunt brengen in de ondergaande zon. :)
Afbeelding Nog even zwaaien naar de Italiaanse collega die hem van Genova naar Ventimiglia heeft gebracht.
Afbeelding Net buiten het station ontluikt zich een geweldig panorama op de achtergrond. 8)
Afbeelding Een tiental minuten later passeren we de Franse grens.
Afbeelding *Menton, ici Menton! Assuriez-vous de n'avoir rien oublié dans le train!*. Naast ons staat de TER van Grasse naar Ventimiglia.
Afbeelding Voordat we op ons Franse eindpunt komen, moeten we nog een keer de grens passeren; Monaco. ;)
Afbeelding Zon, zee, strand.
Afbeelding Eindpunt Nice-Ville.
Plaats reactie