Collectie Marklin Treinen HO

Alles over modelspoor
Plaats reactie
KoenBogaerts

Collectie Marklin Treinen HO

Bericht door KoenBogaerts »

Beste mensen,

Mijn vader heeft destijds een zeer mooie collectie Marklin treinen en locs "bijeensgespaard" zeg maar.
Hoe kan ik ergens in godsnaam een juiste taxatie vinden??? Ik heb hopen catalogi liggen van vroeger van het jaar ze uitkwamen de modellen die hij kocht en vaak nog de originele verpakkingen....
Ik weet dat die treinen enorm veel waard zijn (allee... sommige toch, zoals de Kroklocs ondermeer)....

Ik vraag enkel informatie hier aub, mensen die denken dat ze "vlug een koopje" kunnen doen heb ik snel door..... Excuseer me dat ik het zeg, maar vlak na zijn overlijden "stond" er iemand aan de deur die enorm veel interesse toonde plotseling....

Met dank voor uw bereidwilligheid en de te nemen moeite!!

Groetjes
Koen
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2625
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Collectie Marklin Treinen HO

Bericht door trainfreak »

Ik heb dit topic verplaatst naar de modelspoorhoek, ik denk dat het waar wat beter thuishoort, niet? :wink:

Sommige locs kunnen wel wat geld waard zijn, maar dat zijnd an wel zeer oude, of de collector's items.

Wil je ze verkopen?
Ga eens langs bij iemand die er echt wat van kent, kijk eventueel eens op het forum van Modelspoormagazine.

Ik denk wel dat je wat teleurgesteld gaat zijn van de waarde, tenzij het echt wel geen doorsnee locs zijn
poyaud
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:43
Locatie: Aalst

Re: Collectie Marklin Treinen HO

Bericht door poyaud »

trainfreak schreef:
Ik denk wel dat je wat teleurgesteld gaat zijn van de waarde, tenzij het echt wel geen doorsnee locs zijn
Dat denk ik ook , kijk maar is op internet , ze smijten er mee naar u kop(euhh hoofd). :(
Afbeelding
Plaats reactie