Belgian TSM

Alles over modelspoor
Plaats reactie
Brent

Belgian TSM

Bericht door Brent »

? Ik ben mijn account kwijt sinds de update naar V4 :( ? HULP GRAAG
doggys2
Berichten: 455
Lid geworden op: 19 sep 2006, 21:41
Locatie: Berchem - Antwerpen
Contacteer:

Re: Belgian TSM

Bericht door doggys2 »

Ik heb mijn account terug aangemaakt want in de email van 19 juni stond dat een nieuwe registratie noodzakelijk was.
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
Bordensteker
Berichten: 1291
Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:03

Re: Belgian TSM

Bericht door Bordensteker »

What exactly is TSM?

TSM (Tivoli Storage Manager) is a backup/archiving product that was developed by IBM and is now distributed by Tivoli. It works as a client-server system. A client on a platform, such as Windows, is used to backup data on a server at (eg) a university.

Om de andere digibeten even op weg te helpen ... je bent een bordensteker of niet tenslotte.
Darko

Re: Belgian TSM

Bericht door Darko »

TSM = train simulator



en ja registratie is inderdaad noodzakelijk omdat we door het groeiend aantal leden en ook de downloads die we nu grotendeels overnemen van het oude MS trainstop genoodzaakt waren om over te stappen op een nieuw systeem die de toevloed wel aankon en zonder teveel vertraging te werken.


(Ik ben tevens hoofd verantwoordelijk voor het webgebeuren daar en mede eigenaar)
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: Belgian TSM

Bericht door HLE 2302 »

Bordensteker schreef:What exactly is TSM?

TSM (Tivoli Storage Manager) is a backup/archiving product that was developed by IBM and is now distributed by Tivoli. It works as a client-server system. A client on a platform, such as Windows, is used to backup data on a server at (eg) a university.

Om de andere digibeten even op weg te helpen ... je bent een bordensteker of niet tenslotte.
Een website met veel Belgische addons voor de Microsoft Train Simulator, treinen routes etc.

http://www.belgian-tsm.be
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Gertds

Re: Belgian TSM

Bericht door Gertds »

ik probeer op de site van Belgian tsm te geraken, maar geraak er niet op.

Heb na lange tijd MSTS vanonder het stof gehaald.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: Belgian TSM

Bericht door Accelerat »

Het adres is nu weer veranderd: www.btsm.be
Plaats reactie