& ik ga de concurrentie aan op de Luxemburglijn Brussel - Luxemburg - Metz. De Britse Class 221 & 222 diesel HST stellen (Made in Bruges!) Met de nodige infra aanpassingen + homologatie.
celtjan schreef:& ik ga de concurrentie aan op de Luxemburglijn Brussel - Luxemburg - Metz. De Britse Class 221 & 222 diesel HST stellen (Made in Bruges!) Met de nodige infra aanpassingen + homologatie.
gade der ook weer kosten aan gangen ja
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Als ik genoeg geld zou hebben koop ik wel lijn 59, die ligt hier toch niet ver vandaan. Ineens deftige L-treinen (want sommige zijn er echt slecht aan toe!), en dubbeldekkers als IC! En zeker en vast het aanpassen van verschillende stations, beginnende bij Zwijndrecht!
Op het traject zouden er mogen rijden: I11, M6, HLR 77 & HLE 27
Nu we toch bezig zijn koop ik ineens alle aandelen in de nog aan te leggen Liefkenshoekspoortunnel op en ook lijn 10/1 koop ik over…
celtjan schreef:& ik ga de concurrentie aan op de Luxemburglijn Brussel - Luxemburg - Metz. De Britse Class 221 & 222 diesel HST stellen (Made in Bruges!) Met de nodige infra aanpassingen + homologatie.
Vorige week een tochtje gemaakt bij onze zuiderburen.
Hun AGC's van Bombardier vielen in de smaak.
Deze hybrides (zowel diesel als el. aangedreven) zouden zowel de regionale- & stoptreinen kunnen verzekeren.
die andere Luxemburgse lijn, de Athus-Meuse, is indrukwekkender, met veel meer kunstwerken (er komen quasi geen bruggen en tunnels voor op de Luxemburglijn) en een nog rustieker landschap. Bovendien is het stuk tussen Namen en Dinant (lijn 154) langs de Maas gelegen.