Makro kaart

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Kristofke
Berichten: 1115
Lid geworden op: 18 jul 2009, 01:24

Makro kaart

Bericht door Kristofke »

Kan je als NMBS personeel een Makro kaart aanvragen?

Blijkbaar zijn er bepaalde groepen ambtenaren zoals leraars die zonder een bedrijf of vereniging te zijn een Makro kaart kunnen aanvragen.

Vroeg me af of dit ook voor NMBS personeel geldt.
Infra

Re: Makro kaart

Bericht door Infra »

bij infrabel kan dit in ieder geval, ik zou niet weten waarom niet bij nmbs ?
navraag doen bij chef of administratief bureau.
......naar makro stappen met een document waarop staat dat u wel degelijk bij nmbs werkt en kaart meenemen of laten opsturen.


suc6
TrainzDr3ver
Berichten: 1059
Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58

Re: Makro kaart

Bericht door TrainzDr3ver »

Makro kaart kan altijd aangevraagd worden als je maar tewerkgesteld bent :wink:
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5301
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Makro kaart

Bericht door overweg13 »

Kristofke schreef:Kan je als NMBS personeel een Makro kaart aanvragen?

Blijkbaar zijn er bepaalde groepen ambtenaren zoals leraars die zonder een bedrijf of vereniging te zijn een Makro kaart kunnen aanvragen.

Vroeg me af of dit ook voor NMBS personeel geldt.
Leraars krijgen die kaart alleen als ze zich opgeven als koper voor de school. Onnodig te zeggen dat véél leraars aankopers zijn.
Met vriendelijke groet

overweg13
Kristofke
Berichten: 1115
Lid geworden op: 18 jul 2009, 01:24

Re: Makro kaart

Bericht door Kristofke »

Maar ik ben ook geen inkoper voor Infrabel :)
vladivosko

Re: Makro kaart

Bericht door vladivosko »

ik heb die van mijn buurman geleend, als je daarmee naar holland gaat krijg je direct een hollandse kaart

daarna kan je die van de buur dan teruggeven, en houd je de hollandse(om dan vervolgens met die hollandse kaart naar de belgische makro te gaan weet ik niet, nog niet geprobeerd)

:?:
AM80
Berichten: 134
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:09
Locatie: Oostende

Re: Makro kaart

Bericht door AM80 »

Beste mensen,

Ik werk zelf op de klantenreceptie /klantenkaart afdeling van Makro Machelen, en kan bevestigen dat het volstaat om ergens tewerkgesteld te zijn bij een werkgever die ook een makro kaart heeft, om eigen prive kaarten te vragen. Er zijn twee mogelijkheden:

-Ofwel een briefje met hoofding van het bedrijf met volgende gegevens : Naam en functie van de verantwoordelijke die de brief maakt, Naam en adres van de persoon voor wie de kaart bestemd is, en nummer van de makro kaart van het bedrijf in kwestie.

- Ofwel voorgemaakte invulformulieren die men bij veel werkgevers kan krijgen, met dat ingevuld formulier en je identiteitskaart kan je meteen naar de klantenreceptie van de makro van je keuze gaan , waar de kaart meteen aangemaakt wordt, ofwel laat je de werkgever het formulier opsturen, waarna je enige dagen later een brief in de bus krijgt, waarin staat dat je kaart klaarligt in de vestiging.

Groetjes
AM80
Langzaam maar zeker, maar zeker langzaam Afbeelding
knuffie_nl

Re: Makro kaart

Bericht door knuffie_nl »

@ AM80
Kan je met een Nederlandse MAKRO kaart ook aankopen doen bij de Belgische MAKRO??
AM80
Berichten: 134
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:09
Locatie: Oostende

Re: Makro kaart

Bericht door AM80 »

Ja hoor,

Je biedt je gewoon aan met de nederlandse makro kaart en identiteitskaart aan de klantenreceptie aan de ingang van de winkel, en men maakt zo een belgische kaart voor je aan :-)

Prettige feesten
AM80
Langzaam maar zeker, maar zeker langzaam Afbeelding
Plaats reactie