summer ticket

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
mugetje

summer ticket

Bericht door mugetje »

Voor de zekerheid, je kan toch vb op donderdag vertrekken en de week nadien op woensdag terugkeren hé voor 15€, moet je dan 2 ticketjes kopen of eentje voor heen en terug. Als je op de site van de nmbs een prijsberekening vraagt staat er dezelfde dag terugkomen vandaar.
Tjuk02

Re: summer ticket

Bericht door Tjuk02 »

Ja dat kan en dan heb je gewoon een heen en terug biljet op een verschillende datum, maar wat maakt het uit, je betaald in beide gevallen toch niet meer dan 15€ voor je gehele reis. ;)
mugetje

Re: summer ticket

Bericht door mugetje »

Ik wou zekerheid hebben en hoe gaat dit dan krijg je dan 2 aparte tickets of moet je de datum nog zelf invullen?
Galactic

Re: summer ticket

Bericht door Galactic »

Summer-ticket is op datum. Dus heenreis en terugreis op verschillende data = 2 biljetten.
Kalimero
Berichten: 207
Lid geworden op: 15 jul 2006, 10:33

Re: summer ticket te koop op de trein ?

Bericht door Kalimero »

Ik ga binnenkort een ritje maken, en het summer ticket biedt het voordeligst tarief.
Voor de heenreis kan ik het biljet vooraf al kopen. Maar aangezien ik niet zeker weet of ik dezelfde dag nog met de trein teruggeraak, ga ik een enkele reis nemen. Mocht ik 's avonds laat de trein toch nog halen, dan zal ik mijn vervoersbewijs bij de treinbegeleider moeten kopen, want de loketten zullen dan al gesloten zijn. Kan ik dan nog van het summertarief genieten, of is dat enkel aan een loket te krijgen ?
Henk
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:41
Locatie: Oostende

Re: summer ticket

Bericht door Henk »

Summer Ticket kan je ook krijgen bij de treinbegeleider, als de loketten gesloten zijn.
Plaats reactie