Class 66 lelijk?

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Sander

Bericht door Sander »

Raf schreef:Of misschien neemt DLC wel de concurrentie over :shock:
Ik mag er niet aan denken.
Dat zie ik niet gebeuren... er zit veel te weinig geld in die firma.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Of B-Cargo dat DLC overneemt! :lol:
Speedy
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:11
Locatie: FR

Bericht door Speedy »

Concurrent schreef:Nog een stille hint=> eens in dienst bij DLC kun je vrij slecht over naar een andere concurrent :P
Kom hier na tijdje nog eens kijken op't forum..
Herinner mij nog dat 'Concurrent' DLC zat op te hemelen tot en met..
Maar nu staat er onder z'n berichten al iets van 'beginnen bij DLC ? Denk 2x na..' :lol:
't Is daar precies toch nie zo super hé :?
Versta nie waarom al die mannen van DLC (die nog nie bij't spoor geprobeerd hebben hé) nie eens bij NMBS solliciteren ?
Weet dat er al minstens 1 bestuurder van privé naar nmbs gegaan is..(of nu toch zal worden opgeleid voor NMBS)
Raf

Bericht door Raf »

Speedy schreef:
Concurrent schreef:Nog een stille hint=> eens in dienst bij DLC kun je vrij slecht over naar een andere concurrent :P
Kom hier na tijdje nog eens kijken op't forum..
Herinner mij nog dat 'Concurrent' DLC zat op te hemelen tot en met..
Maar nu staat er onder z'n berichten al iets van 'beginnen bij DLC ? Denk 2x na..' :lol:
't Is daar precies toch nie zo super hé :?
Versta nie waarom al die mannen van DLC (die nog nie bij't spoor geprobeerd hebben hé) nie eens bij NMBS solliciteren ?
Weet dat er al minstens 1 bestuurder van privé naar nmbs gegaan is..(of nu toch zal worden opgeleid voor NMBS)
Er is in februari dit jaar al ene Waal van Charleroi (die van NMBS is gekomen met ongeveer 10 dienstjaren) terug naar NMBS gegaan.
Die rijdt nu reizigerstreinen tussen Charleroi en Antwerpen C. En die is vreed content dat de nachtmerrie voorbij is.

Er waren ook 2 Tb's van Leuven naar DLC gekomen in het begin, beide zijn ook weg. Eéntje zit trouwens bij R4C. En dat was dan ook direct de laatste die van DLC naar R4C gegaan is want DLC is gaan bleiten bij HUPAC en die hebben R4C (die ook voor HUPAC rijden) op de vingers getikt dat er geen personeel afgenomen mag worden :!:

En met die Nederlandse verhuurfirma's (MEV en Spoorflex) voor spoorwegpersoneel hebben DLC ook een overeenkomst dat er geen personeel mag overgenomen worden.

En trouwens al die tb's die van NMBS naar DLC gekomen zijn, zijn al allemaal terug weg. Er zit er nog ene ex-nmbs's van Dendermonde en de andere 2 hebben de titel van "instructeur" gekregen (gattenlikker bij DLC :x ).

En al die mannen die niet bij de NMBS binnen geraakt zijn, hadden geen technisch diploma of zijn gezakt in hun opleiding TB bij NMBS.
Laatst gewijzigd door Raf op 27 jul 2006, 21:49, 2 keer totaal gewijzigd.
paljas

Bericht door paljas »

Thx Raf! Eindelijk eens iemand die open kaart speelt!!!
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Concurrent

Bericht door Concurrent »

En ik kan er nog iets aan toevoegen.Als die pipo's naar DLC zijn gekomen , das dan ook een teken geweest dat het bij den NMBS ook niet goed ging???Want ik ken geen enkele zot die z'n werk , dat m graag doet , gaat opgeven voor op een ander gaan te werken!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Concurrent schreef:En ik kan er nog iets aan toevoegen.Als die pipo's naar DLC zijn gekomen , das dan ook een teken geweest dat het bij den NMBS ook niet goed ging???Want ik ken geen enkele zot die z'n werk , dat m graag doet , gaat opgeven voor op een ander gaan te werken!
das gewoon een kwestie van denken da het gras aan de andere kant groener is, het is ni al goud wat blinkt omdat het nieuw is, allez ja kan nog tijdje doorgaan, mensen zijn nu eenmaal snel geneigd om bij iets nieuw (en dan is DLC wel) er is te willen van proeven
exdlc

Bericht door exdlc »

5307 schreef:en ik ben blij dat ik ook een dlc'er word 8)

zou er maar niet te veel van verwachten;)

ga liever naar nmbs, weet je een beetje meer wat je te wachten staat;)
Concurrent

Bericht door Concurrent »

exdlc schreef:
5307 schreef:en ik ben blij dat ik ook een dlc'er word 8)

zou er maar niet te veel van verwachten;)

ga liever naar nmbs, weet je een beetje meer wat je te wachten staat;)
Extra lange wachttijd ? :roll:
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Concurrent schreef:
exdlc schreef:
5307 schreef:en ik ben blij dat ik ook een dlc'er word 8)

zou er maar niet te veel van verwachten;)

ga liever naar nmbs, weet je een beetje meer wat je te wachten staat;)
Extra lange wachttijd ? :roll:
Maar wel veiliger, geen 14 uursdiensten, beter betaald, meer verlof, en TB is baas op zijn trein, rechtvaardiger gewoon
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1477
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Spoorverslinders, deel 2. Alias Class 66 EU.

Bericht door msts.be »

Dus, u vond de Class 66 in zijn eerste incarnatie lelijk ? Tijd voor de 2de generatie Class 66. Ziehier de Class 66 JT42ACe:

http://www.vergarastudio.com/pdf/EMD_JT42.pdf

Als dit geen "shed" is weet ik het ook niet meer.. :lol:
Raf schreef:De tractiemotoren werken nog op gelijkstroom; na de eerste regenbui begint er water binnen te lopen in de stuurpost en bijgevolg ook roestvorming; de frontseinen geven s'nachts geen bal licht; geen airco; geen stuurtafel; veel te smalle gang in de motorruimte. Wel een hoop lawaai in de stuurpost en in de zomer voel je hoe een plant zich voelt in een serre met de volle zon erop :x
Met deze nieuwe generatie is men dan ook overgestapt naar AC-tractie, geplukt uit de US-Evolution locs. Verder een geupdate motor die aan de nieuwe EU IIIb emissie-eisen voldoet, het vermogen blijft ongewijzigd. De cabines zijn nu volledig geïsoleerd, zowel voor warmte als geluid zodat niemand meer oordoppen of een winterjas nodig heeft :) Aan de HTCR-E draaistellen is er niks veranderd, dus het blijven even grote spoorverslinders als ervoor. Maar al de punten aangehaald door Raf zijn nu verholpen. Zo kan men nu écht concurreren met de Euro 3000 AC en GE PowerHauls.

En mods, graag de DLC-discussie tussen pagina 1 onderaan (bericht van Concurrent) en het bericht boven mij knippen en in een andere DLC-topic plaatsen. Dan kunnen we hier verdergaan over de esthetiek van de Class 66 :lol:
b-loc
Berichten: 1233
Lid geworden op: 17 feb 2008, 12:09
Contacteer:

Re: Class 66 lelijk?

Bericht door b-loc »

deze lijken goed op de voith maxima
Plaats reactie