seingever
-
- Berichten: 276
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:10
- Locatie: Brugge
-
- Berichten: 276
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:10
- Locatie: Brugge
Ah...één van die mannen die 't inritsein kant Antwerpen (dus op L25 in richting v Brussel) te laat openzet zodat wij voor Hove '2gele' krijgen en aan 140 km/h vol in de remmen moeten om dan aan't perron te Kontich da groen sein te zien...Luc A schreef:Ja ik ben seingever op Blok 9 Kontich, de lijn 27/25 Antwerpen Brussel.
(vooral met IC 45.. en IC 20..is 't nogal veel van da..)
Weet wel dat jullie daar een drukke post hebben maar toch..
greetz..
(Treinbestuurder Antw C)
oei, ik geef toe dat dat soms gebeurt ja, maar de oorzaak daarvan is dat wij met B 9 een randpost van berchem zijn , maar ook een randpost van Mechelen....dus wat moet er gebeuren...wij moeten de nr. van elke trein:zowel komende van antwerpen als van Mechelen: overzeten op die treinummermelder.... dus van het ene scherm naar het ander. Normaal neemt bij een gewone post die TNM altijd de trein mee door, door het aanrijden van een pedaal. Maar in Kontich is dat dus niet zo. En de voorwaarden is dat eerst de NR in in de TNM staat en dat je dan pas kan openzetten. Anders rijd elke trein onder en verkeerde nr...dus ... 1000 x sorry maar we doen ons best.
No problem...Ben wel blij da'k da toch eens heb kunnen zeggen..Heb er echt al dikwijls op zitten vloeken..Luc A schreef:oei, ik geef toe dat dat soms gebeurt ja, maar de oorzaak daarvan is dat wij met B 9 een randpost van berchem zijn , maar ook een randpost van Mechelen....dus wat moet er gebeuren...wij moeten de nr. van elke trein:zowel komende van antwerpen als van Mechelen: overzeten op die treinummermelder.... dus van het ene scherm naar het ander. Normaal neemt bij een gewone post die TNM altijd de trein mee door, door het aanrijden van een pedaal. Maar in Kontich is dat dus niet zo. En de voorwaarden is dat eerst de NR in in de TNM staat en dat je dan pas kan openzetten. Anders rijd elke trein onder en verkeerde nr...dus ... 1000 x sorry maar we doen ons best.
En als het een troost is...de blok van Mechelen 1000x slechter...
't Ware eigenlijk ideaal geweest dat een bestuurder, O/chef & seingever tijdens hun opleiding min. een dag het werk vd andere 'spoorberoepen' ervaren..Zou veel frustraties en onbegrip vermijden...
-
- Berichten: 276
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:10
- Locatie: Brugge