Corona-virus

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Asterix

Corona-virus

Bericht door Asterix » 27 mar 2020, 18:05

Zou ik mogen vragen waarom er een slot werd gezet op het Corona-topic? Er werd daar interessante informatie gedeeld die in ging tegen de hysterie die in onze maatschappij regeert. Dat men deze informatiestroom afsnijdt omdat er zogezegd paniek zou zijn ontstaan (waarop baseert men zich om dit te verkondigen?), vind ik echt getuigen van het in stand willen houden van de hysterie en is van een bedenkelijk intellectueel niveau.

trainlovertje
Contacteer:

Re: Corona-virus

Bericht door trainlovertje » 27 mar 2020, 18:29

Ik was alleszins wel voorstander van dat slot, gezien er onjuiste info werd verspreid en het weinig, om niet te zeggen geen, bijdrage heeft aan een treinenforum.

trainfreak

Bericht door trainfreak » 27 mar 2020, 18:44

Het bleef maar rondjes draaien over hetzelfde, altijd maar paniek blijven zaaien...

Het is misschien een drastische beslissing, maar ondanks de waarschuwingen bleef men gewoon doorgaan.

@trainlovertje het onderwerp stond wel in de babbelhoek, daar hoeft het niet (altijd) over treinen te gaan

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

jan_olieslagers

Bericht door jan_olieslagers » 27 mar 2020, 19:56

Er was wel 1 iemand systematisch aan het paniekzaaien, jawel, maar die kreeg keer op keer lik op stuk met feiten en met kritische vragen. Ook voor mij hoefde het slotje niet, dit was best controleerbaar. Net als dat vieze virus, trouwens.
Pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.

Plaats reactie