Ongevallen op het spoor

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Steven

Re: Ongevallen op het spoor

Bericht door Steven »

Als niemand een reactie geeft zal niemand het antwoord weten. Dat lijkt mij logisch. We hebben hier recent nog iemand gehad die op dezelfde manier vragen stelde als jou. Dat werd na een tijdje vrij irritant voor de meeste forumgebruikers en beheerders. Als jij diezelfde persoon bent onder een andere login dan weet je perfect hoe wij daar mee omgaan. Je kan en mag hier vragen stellen. Maar het opdringerige karakter van berichten hebben we hier niet graag op dit forum. Als er er dus op bepaalde vragen geen antwoorden zijn wil dat dus gewoon zeggen dat niemand het weet. Dat is dus een kwestie van het te aanvaarden.
rdv

Bericht door rdv »

In het filmpje op de link zie je de 347, dus Haltelink zal wel kloppen zeker?
VDL Sitea

Bericht door VDL Sitea »

Steven schreef: 11 okt 2021, 08:22 Als niemand een reactie geeft zal niemand het antwoord weten. Dat lijkt mij logisch. We hebben hier recent nog iemand gehad die op dezelfde manier vragen stelde als jou. Dat werd na een tijdje vrij irritant voor de meeste forumgebruikers en beheerders. Als jij diezelfde persoon bent onder een andere login dan weet je perfect hoe wij daar mee omgaan. Je kan en mag hier vragen stellen. Maar het opdringerige karakter van berichten hebben we hier niet graag op dit forum. Als er er dus op bepaalde vragen geen antwoorden zijn wil dat dus gewoon zeggen dat niemand het weet. Dat is dus een kwestie van het te aanvaarden.
Mijn excuses, zal niet meer gebeuren
En nee, 't is voor de eerste keer dat ik me op HGBTF heb geregistreerd
Plaats reactie