voorstel van een website

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
tom007

voorstel van een website

Bericht door tom007 »

Hallo,


Ik ben met een project bezig van een nieuwe site te maken. Ik zal even uitleggen wat de bedoeling is.

Ik wil graag een site maken over nieuws van de spoorwegen in België en in de modelspoor. Ik heb al aan marklin gevraagd dat ik al de leveringstermijnen en persnieuws mocht ontvangen. Maar tot nu toe heb ik geen reactie gekregen. Ik ben opzoek naar 3 treinspotters die reportages willen maken in België. De foto's worden op de site gezet. Iedere treinspotter die reportages maakt mag bepaalde foto's door geven aan mij. Deze foto wordt online of in het clubbladje gezet. Deze foto's kunnen gekocht worden aan niet al te dure prijzen. En ik dacht ook om een club bladje te maken van 20 à 25 pagina's. In het begin zal ook iets minder zijn. Mensen kunnen vb een abonement nemen op het boekje. De prijs was nog niet bekend maar ik dacht aan 20 à 30 euro voor 1 jaar. Dan krijg je het boekje ook gratis in de brievenbus.

De bedoeling is niet om TSP te raken of achterna te doen. Maar Ik vind dat TSP zeer goeie nieuws update is van de spoorwegen. Wij willen enkel treinspotters de kans te geven om foto's langs het spoor te maken.

Dus ik ben opzoek naar mensen die mee willen helpen om het project te waar te maken. Ik heb momenteel 1 treinspotter die volledige medewerking al verleent aan mij.

iemand intresse heeft laat me iets weten.

Vriendelijke groeten
Tom Gebruers
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Ik zou wel willen, maar..

Ik beschik niet over eigen vervoer, buiten een fiets dan...
En ik heb geen zin me platzak te pendelen voor reportages...
tom007

Bericht door tom007 »

de treinspotters mogen zelf alles kiezen waar ze gaan spotten. :D
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Dan heb ik wel interesse hoor!
enrico

Bericht door enrico »

ik heb hier ook interesse voor hoor ik wil mee doen :)
tom007

Bericht door tom007 »

Ik heb vandaag ook verschillende treinfabrikanten gemaild om nieuws te ontvangen. Ook zelfs de nmbs.

Dat is goed nieuws. Al 2 mensen die mee werken
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

kan je niet gewoon freelance spotters gebruiken? als ik nu eens een dagje ergens ga spotten wil ik gerust de foto's naar jou doorspelen, zonder dat ik dat dan nog eens moet doen ofzo :P
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Bericht door HLE 2302 »

ik wil ook wel helpen,
maar mijn foto's trekken op niks wegns een te slecht fototoestel :cry:
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
5941

Bericht door 5941 »

ik wil ook helpen
tom007

Bericht door tom007 »

voorlopig werk ik aan halve kracht voor de site. Mijn domein en de webhosting is betaald maar ik moet zeker nog een week of 2 wachten. Ik heb mijn hosting gekocht in nederland en ik moest een papier ondertekenen voor een .be domeinnaam.

Momenteel heb ik ook een klein probleem met mijn vriendin. Maar dat zal wel snel terug goed komen.

groetjes
tom007

Re: voorstel van een website

Bericht door tom007 »

de site staat eindelijk online. De layout is wel een beetje standaard. Maar ik kan u al vertellen dat er een nieuwe professionele layout in aanmaak is.

Op de site kan je uw registreren. Er is een forum, foto albums, partners ( links ), downloads, gastenboek, poll en nieuwssysteem.

http://www.tomtreinclub.be


vriendelijke groeten
Tom Gebruers
Fles

Re: voorstel van een website

Bericht door Fles »

tom007 schreef:Iedere treinspotter die reportages maakt mag bepaalde foto's door geven aan mij.
Wij willen enkel treinspotters de kans te geven om foto's langs het spoor te maken.
Ik begrijp het niet helemaal denk ik. Waar zou een treinspotter jouw project/site/boekje bij nodig hebben? :?:
tom007

Re: voorstel van een website

Bericht door tom007 »

ik heb ook gezien dat wat ik in Oktober vertelde dat ik niet alles kan waar maken. Ben een groot stuk van het plan afgestapt. Momenteel heb ik 3 spotters. Deze mensen kiezen zelf hun spot plaats. iedere lid mag posten op forum, reacties geven. in de toekomst zullen ze iets meer functies krijgen van de site. Voorlopig blijf ik aan de grond van de grote droom van de site. Stel dat wij weinig leden hebben dan is dat zo. Ik probeer een fun in de site te stoppen.

Iedere treinforum, treinspotter, verenigingen of clubs mogen hun link van de site toevoegen in mijn Partners rubriek (links).


groetjes Tom
OMC

Re: voorstel van een website

Bericht door OMC »

Je mag op mijn site eens komen kijken als je zin hebt of nog een spotter zou zoeken. Ik blijf zowat in het Antwerpse dusja :) als je foto's kan gebruiken laat maar weten op m'n e-mail dan krijg je de originele toegstuurd.
tom007

Re: voorstel van een website

Bericht door tom007 »

Bedankt OMC.

Ik zal er aan denken. Jij hebt een mooie treinsite. Ik zal af en toe eens kijken naar uw reportages.


groetjes
Plaats reactie