Pagina 3 van 3

Re: Twitter kiest soms toch ook de kant van NMBS ;-)

Geplaatst: 15 okt 2015, 14:48
door trainlovertje
http://www.standaard.be/cnt/dmf20151015 ... gn=seeding
Als ik hier naar kijk, besluit ik dat Sam/ meneer Van Rooy gewoon een pik heeft op NMBS. Hij beweert dat de dienstverlening elke dag opnieuw slecht is, maar heeft niet echt argumenten (behalve die 1 of 2 medewerkers die hem niet met meneer aanspraken). Volgens mij behoort hij tot één van de (niet zo heel weinige) Belgen die er zich de laatste jaren een hobby van hebben gemaakt te kankeren op "den NMBS". Nuja, ik ga niet zeggen dat de interviewer zich altijd even serieus gedraagt, maar aan de houding van Sam/meneer Van Rooy is het duidelijk dat hij het wel serieus neemt.
Niet dat ik NMBS 100% gelijk geef, maar als ik iemand moet aanduiden als 'onbeleefderik', is het toch wel Sam/meneer Van Rooy, ookal beweert hij in het interview dat de fout totaal niet bij hem lag.

Re: Twitter kiest soms toch ook de kant van NMBS ;-)

Geplaatst: 15 okt 2015, 17:46
door groentje
Ik ben het eens met Glodenox, dit is grotendeels een non-verhaal. Goed om als fait divers eens te berde te komen, maar de aandacht die eraan gegeven wordt is overdreven.
Maar dat Twitter informeler moet zijn, is evenmin in steen gebeiteld, en het lijkt me verstandig om daar als bedrijf niet al te los mee om te gaan. Ook als die klant een over het paard getilde beunhaas is. Laat de veroordeling maar over aan de andere Twitteraars.