GOODBYE FOR NOW...! :-)

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
2622

Bericht door 2622 »

Wout schreef:Mss alle afleveringen van familie en Wittekerke op dvd gekocht??
Zoals ik al had geschreven, er zijn grenzen aan waanzin... :mrgreen:

(En ik ga ook niet alleen wonen... :wink: )
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Zeg, 2622 ik ga je wel dan toch wel missen hoor op het forum..Mss af en toe wat lelijk gedaan maar dan toch ....

Maak er iets moois van he! :oops: :D
CFL

Bericht door CFL »

2622 op revisie ?
Sleet op het machientje gekomen ?
Dus u gaat enkele weken te Salzinne vertoeven ?
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

hij gaat treinspotten en schilderen combineren :D
CFL

Bericht door CFL »

Shrek schreef:hij gaat treinspotten en schilderen combineren :D
Met zijne ezel langs een spoorlijn staan ?
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

CFL schreef:
Shrek schreef:hij gaat treinspotten en schilderen combineren :D
Met zijne ezel langs een spoorlijn staan ?
En zijn klak als mengpalet gebruiken zekers! :lol:
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Aah .. maar de 2622 is juist terug uit FAZ dat ik overlaatst zien staan heb in Aarlen maar waar hij nu zit is ???

BTW : Kheb hem vandaag tegengekomen in den depot , maar
durfde niets zeggen. :oops:
2622

Bericht door 2622 »

Tommyken schreef:BTW : Kheb hem vandaag tegengekomen in den depot , maar durfde niets zeggen. :oops:
Ah...!? :o Ik bijt niet zenne... :lol:
Tommyken

Bericht door Tommyken »

2622 schreef:
Tommyken schreef:BTW : Kheb hem vandaag tegengekomen in den depot , maar durfde niets zeggen. :oops:
Ah...!? :o Ik bijt niet zenne... :lol:
Tja .. srr :oops: maar kom er niet graag tussen als mensen
met elkaar aant babbelen zijn alee ja. Kwou terjuist op het blokske
ook nog een goedendag doen maar er was volk bij. :oops:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22550
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

2622 schreef:
Tommyken schreef:BTW : Kheb hem vandaag tegengekomen in den depot , maar durfde niets zeggen. :oops:
Ah...!? :o Ik bijt niet zenne... :lol:
maar blaffen des te harder :-) :twisted:
el_barto

Bericht door el_barto »

ik snap best dat je schrik hebt van zo'n crimineel uiterlijk!
Jean

Re: GOODBYE FOR NOW...! :-)

Bericht door Jean »

2622 schreef:

Maarreuh, ik moet jullie teleurstellen, maar voorlopig ga ik me wat afzijdig houden van het forum... Het is misschien spijtig voor sommigen hier, maar ik wil weer wat meer tijd aan andere zaken besteden...



De crash van het forum vind ik persoonlijk trouwens echt wel erg... (En zeker niet omwille van mijn aantal postjes, dat laat me eerlijk gezegd koud...) Ik verwijt niemand iets,
ik constateer gewoon een heel spijtig verlies aan gegevens en informatie, die gedurende vele jaren zorgvuldig opgebouwd zijn door mij en vele andere leden...!

Deze crash zou op zich echter zeker niet voldoende geweest zijn om mij deze beslissing te doen nemen, maar het is een beetje het laatste duwtje geweest dat me ertoe bewogen heeft...


(Oplettende leden zullen misschien wel gezien hebben dat ik reeds voor de crash van het forum ook al niet veel meer aanwezig geweest ben...) De crash heeft me gewoon dubbel en dik doen beseffen dat al de tijd die ik in het forum gestoken heb eigenlijk in het niets is opgegaan, en ik al die tijd voor andere dingen had kunnen gebruiken...! (Bovendien kon ik mezelf de laatste maanden ook al langer hoe minder vinden in het forum, maar dat even terzijde...)

Anyway, ik kom later allicht wel terug naar het forum, niet getreurd, en ik zal hier regelmatig wel eens komen rondneuzen, maar het vuur in mij is wat het forum betreft momenteel nog slechts een klein waakvlammetje... Ik moet daar heel eerlijk in zijn... :oops: Ik ga mijn leven trouwens in het algemeen eens wat veranderen, ik voel dat de tijd er weer eens rijp voor is...! (Om de zoveel jaar krijg ik gewoonlijk wel eens zo'n gevoel...) Dus het forum gaat bij mij een tijdje (Hoe lang weet ik niet...) naar de achtergrond... Iets negatiefs hoeft dat trouwens niet te zijn, want wie weet komen er wel wat leuke verrassingen uit de bus...! Wat dat allemaal gaat zijn kan ik nu nog niet vertellen, maar wie zal er bijvoorbeeld triestig om zijn dat ik eindelijk eens aan mijn modelbaan ga beginnen...!? En ik heb nog een paar heel andere zaken in mijn hoofd voor de toekomst... :wink:

Dus ik laat het forum effe begaan zonder mij als hoofdrolspeler, en we zullen wel zien hoe het evolueert...! :wink:

Zo, dus ik zou zeggen: "Tot later, we zien wel wanneer...!" :wink:


Ik ga voortaan ook wat minder posten hier , ik ga ook wat meer tijd aan andere zaken moeten spenderen .




(lees huiselijke klusjes die nogal gemaakkelijk uitgesteld worden eindelijk eens doen , verder de fitness-draad terug opnemen , uitgaan om hopelijk aan een goede vriendin te geraken en ook niet onbelangrijk stillaan beginen voorbereiden op 3-jaarlijkse ,... ) .



:wink:
el_barto

Bericht door el_barto »

het is precies nieuwjaar... al die goede voornemens.
Gerolf

Bericht door Gerolf »

wie zal er bijvoorbeeld triestig om zijn dat ik eindelijk eens aan mijn modelbaan ga beginnen...!?
Ik in ieder geval niet, 2622! Als ik iets kan helpen ... mail me maar!
55erke

Bericht door 55erke »

ah ja zo soms eens uwen tijd anders gaan benutten of plannen zal iedereen wel eens een keertje doen.
Maar ik denk zolang je met treinen en al daar rond bezig bent zal je zo soms wel eens iets willen vragen of wat nieuwtjes te weten willen komen en beland je automatisch trug op het forum. mischien wel wat minder actief maar al bij al komt ge hier vreed veel te weten :wink:
Plaats reactie