Seingevers aan het doorslaan????

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Steven schreef: het veiligste da je kan doen is het volgende, 2 gele? eenvoudig zien da je altijd kan stoppen, ook al merk je da sein open is, ik begin altijd maar gas bij te geven als ik de impuls heb gekregen van het sein. eerst men eigen veiligeheid en die van mijn trein al de rest kan wachten. in zulke situaties is het woord tegen woord, op seinhuis gaan ze uw registratietoestel in twijfel trekken en jij trekt hun handelingen in twijfel.
jij bent alleen, op het seinhuis zijn ze meestal met meer, dus woord tegen woord!! wie wint?
OK!
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Concurrent schreef:DLC heeft gelijk gekregen en effe bijzeggen dat ik niet in die trein zat ,moest je dat denken.Want ondertussen begin heel wat minder fanatiek te worden over DLC.... :roll:
dus je doet effe verhaal van een collega en maakt er uw eigen versie van? :? :? :?
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Raf

Bericht door Raf »

Concurrent schreef:Wat zijn we weer leuk ja :P maak het maar eens mee als machinist, op dat moment zit je er wel mee want beschuldiging door rijden is een grote sanctie...Je weet wel!!

Enfin de reacties zijn weer hard , we gaan er weer een schepke bovenop doen :P Het moest eens een NMBS er zijn :P er zou nogal wat medeleven met betuigd zijn :P
Beginnen bij DLC is 2 keer nadenken?? Verklaar je eens...
Transalp

Bericht door Transalp »

en aangezien het hier aan de vertakking aarschot is, moest hij al aan de eerste 2 gele waarvan sprake is max 40 km/h gehad hebben, want het sein daarvoor geeft dan korte sectie!

Als je dan niet kan stoppen voor een sein, dat een verkeerd beeld geeft, dan ben je in mijn ogen een cowboy, en heeft de machinist in dit geval absoluut een fout begaan!
ICE

Bericht door ICE »

Transalp schreef:en aangezien het hier aan de vertakking aarschot is, moest hij al aan de eerste 2 gele waarvan sprake is max 40 km/h gehad hebben, want het sein daarvoor geeft dan korte sectie!

Als je dan niet kan stoppen voor een sein, dat een verkeerd beeld geeft, dan ben je in mijn ogen een cowboy, en heeft de machinist in dit geval absoluut een fout begaan!
Groot gelijk :!: :!:
Wanneer het lichtsein een cijfer moet vertonen dan zal ALTIJD eerst het lichtcijfer gaan branden en dan het het lichtsein. Indien dit lichtcijfer zou defect zijn dan komt het sein niet open,hetzelfde telt voor een keper :!:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
ICE

Bericht door ICE »

Concurrent schreef:
Raf schreef:
Concurrent schreef:Wat zijn we weer leuk ja :P maak het maar eens mee als machinist, op dat moment zit je er wel mee want beschuldiging door rijden is een grote sanctie...Je weet wel!!

Enfin de reacties zijn weer hard , we gaan er weer een schepke bovenop doen :P Het moest eens een NMBS er zijn :P er zou nogal wat medeleven met betuigd zijn :P
Beginnen bij DLC is 2 keer nadenken?? Verklaar je eens...
Verklaren?:P Ik denk dat 3/4 machinsten dat hier wel snapt :P:P Zeker als je het nieuwe CAO hoort van DLC :? dan stappen alle machinisten op volgens mij!
wat is er dan veranderd?
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Raf

Bericht door Raf »

Concurrent schreef:Beter vragen wat er niet veranderd is!
Amaai, en het was daar ook al zo slecht en dan wordt het nu nog slechter :shock:

Laat me raden: jullie worden verplicht om meer en meer op hotel te gaan overnachten én jullie zijn verplicht om ook na de werkuren "standby" te zijn. M.a.w. Jullie leven wordt bepaald door Dillen en Lejeune en de rest buiten het werk is bijzaak...Goed geraden :?:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
ICE

Bericht door ICE »

Concurrent schreef:Jep :P dus de kans dat mijn ancienniteit langer dan 1 jaar gaat zijn , is enorm klein :P
Probeer het eens bij de NMBS :wink:
paljas

Bericht door paljas »

Concurrent schreef:Jep :P dus de kans dat mijn ancienniteit langer dan 1 jaar gaat zijn , is enorm klein :P
Onze man met stoere verhalen is terug met beide voetjes op de grond gekomen... (maar eerst met zn gezicht)
Concurrent

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie