Jonge treinfan

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Henk
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:41
Locatie: Oostende

Jonge treinfan

Bericht door Henk »

Bericht op VTM-text p. 133

Ben Ford, een Britse jongen van 5 jaar is er alleen op uit getrokken en heeft meer dan 100 kilometer afgelegd.
De kleine jongen was met zijn familie op vakantie in Groot-Brittannië. Toen de jongen verdween, werd de politie ingeschakeld. Na een zoektocht bleek dat Ben alleen naar het station was gegaan en er een reisje had gemaakt met de trein.
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

amai, met de trein meegereden of ermee gereden??


met een auto meerijden ging toepasselijker geweest zijn :lol:
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Bericht door Patrick »

Een week geleden is in Duitsland een 3-jarig jongetje om het leven gekomen omdat hij ook naar de treintjes was gaan kijken. Hij was in pyjama zijn bedje ontvlucht :(

http://www.spiegel.de/panorama/0,1518,429262,00.html
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Dat gebeurd helaas,en ik kan zeggen dat op de helling van Aachen-West ook nogal eens treinspotters staan , die met al hun attributen op het tegenspoor staan.Als er eens door een onoplettendheid een trein aankomt...De DB heeft er al veel weggejaagd daar omdat het er levensgevaarlijk is maar helaas komen ze steeds weer terug.Dan vind ik het toch veiliger dat ze op een brug gaan staan.Of zoals in België op de achetrzijde van de seinpaal :mrgreen:
Tux

Bericht door Tux »

op het tegenspoor? :shock:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Zal ik me wat verduidelijken :P Op het spoor ,waar men uit de tegengestelde richting komt over gereden !Daar heb je een kleine steenslag wegetje , maar de meeste staan ofwel te dicht bij het spoor zelf, oftewel met een been van hunzelf of van hun foto-staander over de spoorstaaf.
1607

Bericht door 1607 »

eens aan die gasten moeten uitleggen dat er ook lenzen bestaan. :roll:
Plaats reactie