Insect in cameralens

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
TrainzDr3ver
Berichten: 1059
Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58

Insect in cameralens

Bericht door TrainzDr3ver »

Misschien kan iemand mij hier helpen met mijn probleem.
Toen ik vanmiddag wou gaan spotten ben ik tot de vaststelling gekomen dat er een soort van larve, zich genesteld heeft in de lens van mijn camera, deze is nu echter dood en plakt daar nu tegen.

Nu is mijn vraag, weet er iemand ergens een winkel zijn in de buurt van Brussel die zo'n probleem kan oplossen, ik vind het nogal dwaas om mijn camera hiervoor op herstelling te moeten sturen, aangezien er verder helemaal niets aan scheelt.

Alvast bedankt! :)
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5329
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Insect in cameralens

Bericht door Steve »

TrainzDr3ver schreef:Misschien kan iemand mij hier helpen met mijn probleem.
Toen ik vanmiddag wou gaan spotten ben ik tot de vaststelling gekomen dat er een soort van larve, zich genesteld heeft in de lens van mijn camera, deze is nu echter dood en plakt daar nu tegen.

Nu is mijn vraag, weet er iemand ergens een winkel zijn in de buurt van Brussel die zo'n probleem kan oplossen, ik vind het nogal dwaas om mijn camera hiervoor op herstelling te moeten sturen, aangezien er verder helemaal niets aan scheelt.

Alvast bedankt! :)
IN de lens van je camera? Wat voor camera en lens zijn het? Heb je misschien een foto?
TrainzDr3ver
Berichten: 1059
Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58

Re: Insect in cameralens

Bericht door TrainzDr3ver »

Inderdaad, in de lens, het is eigenlijk een videocamera, deze: Afbeelding Of bedoel je een foto van mijn situatie? :P
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5329
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Insect in cameralens

Bericht door Steve »

En zit die larve dan echt achter het glas van je lens? Zou het toch sterk vinden, dergelijke lenzen zijn gemaakt om perfect stofvrij te blijven aan de binnenkant, maar een insect komt er wel in?!

Als dat het geval is, zou ik echt niet weten waar je zo gauw terecht kunt (maar ik ben ook niet zo thuis in videocamera's).
TrainzDr3ver
Berichten: 1059
Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58

Re: Insect in cameralens

Bericht door TrainzDr3ver »

Awel ja, dat vind ik er ook zo bizar aan, en het is nog een vrij groot beest ook, ik denk dat hij erin geraakt is via de gaatjes van de microfoon onderaan de lens zelf, ik zal morgen is een foto maken :lol:
Nuja, ik zal dan maar is bellen naar de winkel waar ik hem gekocht heb, zij zullen die dan wel kunnen opsturen om dat ding eruit te laten vissen. :)
TrainzDr3ver
Berichten: 1059
Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58

Re: Insect in cameralens

Bericht door TrainzDr3ver »

Plaats reactie