Help, enkele technische vraagjes i.v.m. het forum

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Wouter DH

Help, enkele technische vraagjes i.v.m. het forum

Bericht door Wouter DH »

Hallo,

Kan iemand mij helpen met de volgende vraagjes:

* Als ik wil reageren op een berichtje, dan doe ik dat met de 'Quote'-toets, maar op de een of andere manier slaag ik er maar niet in om ook de naam van auteur van het oorspronkelijk berichtje mee te nemen. Wat doe ik verkeerd??

* Wat moet ik doen als ik ook foto's op het forum wil plaatsen?

* Hoe kan ik zo'n klein fotootje bijplaatsen bij mijn nickname??

Hopelijk klinken mijn vragen niets als domme vragen...

Alvast bedankt voor de antwoorden,

Wouter
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22477
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

zo een fotke moet ge doen via uw profiel, je moet de foto al wel ergens online hebben staan en liefst niet te groot van afmeting, wat er fout gaat bij het quoten zou ik ni zo op slag kunnen zeggen, maar bij mij gaat da normaal

foto plaatsen doe je eenvoudig op deeze manier

je klikt op de img knop plaats de url van de foto en drukt nog eens op de img knop
de tweede manier is door een attachment te plaatsen, dat zou je normaal moeten vinden ondereen een tekstbox als je een bericht aan het schrijven bent
groentje
Berichten: 7256
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Die quotetoets boven een bericht?

Hier gaat alles normaal...

Maar goed, als je het zelf wil doen, kan je ook gewoon typen [quote="naam"]bericht[/quote]. Zorg dan wel dat BBCode niet is "disabled", zoals ik nu wel gedaan heb, om het jou te tonen.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Steven schreef:zo een fotke moet ge doen via uw profiel, je moet de foto al wel ergens online hebben staan en liefst niet te groot van afmeting, wat er fout gaat bij het quoten zou ik ni zo op slag kunnen zeggen, maar bij mij gaat da normaal
Die foto bij je nickname MOET niet online staan! :wink:
Je moet hem wel voldoende verkleinen! :wink:
Bert

Bericht door Bert »

Nu voorlopig wel nog. :wink:
Wouter DH

Bericht door Wouter DH »

Hallo,

@ all: bedankt voor de informatie. Ik ga mij wat verdiepen in jullie antwoorden en dan hupsakee, de probeertoer op!!

Groetjes,

Wouter
Plaats reactie