wagolie ijsemmer zilver

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
bianca

wagolie ijsemmer zilver

Bericht door bianca »

geachte treinliefhebbers ik heb een wijnkoel emmer van zilver van de wagolie die ik voor een mooi bod zou willen verkopen wie doet mij een mooi bod zie marktplaats onder treinen mvg bianca
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: wagolie ijsemmer zilver

Bericht door Steven »

je wil zeggen wagonlit. of afgekort CIWL.
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5318
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: wagolie ijsemmer zilver

Bericht door Steve »

Een correcte schrijfwijze van zo'n icoon zou inderdaad helpen als je die ijsemmer verkocht wil krijgen... ik vroeg me al af over welke olie het überhaupt ging. :mrgreen:
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5274
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: wagolie ijsemmer zilver

Bericht door overweg13 »

bianca schreef:geachte treinliefhebbers ik heb een wijnkoel emmer van zilver van de wagolie die ik voor een mooi bod zou willen verkopen wie doet mij een mooi bod zie marktplaats onder treinen mvg bianca
Ik wil ruilen: ik heb hier nog een collectie hoofdletters, punten, komma's en uitroeptekens liggen. Je krijgt er nog een spatievreter voor wijnkoel_emmer bovenop.
Met vriendelijke groet

overweg13
bianca

Re: wagolie ijsemmer zilver

Bericht door bianca »

mijn wel gemeende excuus heren ik ben maar een dom blondje die niks van treinen weet maar dacht iets leuks te hebben voor een trein liefhebber en er nog een leuk centje voor mijn zoon ervoor te kunnen krijgen maar wist niet dat er zo raar gereageerd zou worden jammer is dat :evil:
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5274
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: wagolie ijsemmer zilver

Bericht door overweg13 »

bianca schreef:mijn wel gemeende excuus heren ik ben maar een dom blondje die niks van treinen weet maar dacht iets leuks te hebben voor een trein liefhebber en er nog een leuk centje voor mijn zoon ervoor te kunnen krijgen maar wist niet dat er zo raar gereageerd zou worden jammer is dat :evil:
Tja, mocht men het treinverkeer beheren zoals jij spelt, dan hadden we elke dag een Buizingen of 2...
Met vriendelijke groet

overweg13
stefanic
Berichten: 870
Lid geworden op: 09 feb 2007, 09:09
Locatie: Antwerpen

Re: wagolie ijsemmer zilver

Bericht door stefanic »

enfin... los van deze nare reacties...
Ik ben eens gaan kijken op marktplaats.nl maar niets gevonden. Categorie 'treinen' vond ik niet. Ook niets gevonden met een zoekopdracht op 'ijsemmer', 'wagons lits' (of 'wagoli' :wink: ).
spoorwegrealist
Bordensteker
Berichten: 1291
Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:03

Re: wagolie ijsemmer zilver

Bericht door Bordensteker »

bianca schreef:[knip]
maar wist niet dat er zo raar gereageerd zou worden jammer is dat :evil:
U heeft een Persoonlijk Bericht (in uw inbox op dit forum).
Plaats reactie