Ik ben nog nooit in... op- of afgestapt.

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
kika
Berichten: 2858
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Ik ben nog nooit in... op- of afgestapt.

Bericht door kika »

.
Laatst gewijzigd door kika op 07 jan 2014, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
TrainzDr3ver
Berichten: 1059
Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58

Re: Ik ben nog nooit in... op- of afgestapt.

Bericht door TrainzDr3ver »

Ik wel

Ik ben nog nooit in Brussel-Kapellekerk in- of uitgestapt.
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5296
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Ik ben nog nooit in... op- of afgestapt.

Bericht door Steve »

(Ben ik de enige die, met de beste wil van de wereld, het nut van dit spelletje echt niet inziet?)
Retard
Berichten: 2980
Lid geworden op: 30 jun 2012, 11:23
Locatie: De Kust

Re: Ik ben nog nooit in... op- of afgestapt.

Bericht door Retard »

Steve schreef:(Ben ik de enige die, met de beste wil van de wereld, het nut van dit spelletje echt niet inziet?)
Inderdaad. Met al die kleine Waalsche stations kan dit wel eens heel saai worden.
Bordensteker
Berichten: 1291
Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:03

Re: Ik ben nog nooit in... op- of afgestapt.

Bericht door Bordensteker »

Steve schreef:(Ben ik de enige die, met de beste wil van de wereld, het nut van dit spelletje echt niet inziet?)
Ik had eigenlijk verwacht dat het vanzelf stil zou vallen. :?
Maar een spelletje hoeft geen zichtbaar nut te hebben, het spelen zélf is voor de spelers het nut.
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2059
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: Ik ben nog nooit in... op- of afgestapt.

Bericht door Dieselfreak »

Steve schreef:(Ben ik de enige die, met de beste wil van de wereld, het nut van dit spelletje echt niet inziet?)
Waarom zou een spel volgens jou per sé een nut moeten hebben? Een spel is er voor het plezier.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Ik ben nog nooit in... op- of afgestapt.

Bericht door Steven »

Maar het ontgaat een deel van ons hier wat de plezierwaarde is van dit spel? Je moet niets raden, je maakt gewoon een heel lang lijstje stationsnamen waar je niet bent opgestapt. Het spel heeft dus geen echt doel daar waar een ander spel dat normaal wel heeft een spel geeft normaal een soort competitiegevoel en dat ontbreekt volledig.
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2059
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: Ik ben nog nooit in... op- of afgestapt.

Bericht door Dieselfreak »

Steven schreef:Je moet niets raden, je maakt gewoon een heel lang lijstje stationsnamen waar je niet bent opgestapt. Het spel heeft dus geen echt doel daar waar een ander spel dat normaal wel heeft een spel geeft normaal een soort competitiegevoel en dat ontbreekt volledig.
En dan? Er zijn toch nog spelletjes zonder een echt doel en zonder cometitiegevoel? Wat te denken bijvoorbeeld van dit?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Ik ben nog nooit in... op- of afgestapt.

Bericht door Steven »

Dieselfreak schreef:
Steven schreef:Je moet niets raden, je maakt gewoon een heel lang lijstje stationsnamen waar je niet bent opgestapt. Het spel heeft dus geen echt doel daar waar een ander spel dat normaal wel heeft een spel geeft normaal een soort competitiegevoel en dat ontbreekt volledig.
En dan? Er zijn toch nog spelletjes zonder een echt doel en zonder cometitiegevoel? Wat te denken bijvoorbeeld van dit?
Dat is een soort kwispel, de vraagt betreft telkens een dilemma. Het doel is dus om een keuze te maken en dit aan te vullen met een volgend dilemma.
Hier in dit spel is er niet telkens een nieuwe vraag maar over 1 vraag die door iedereen gewoon zal worden beantwoord namelijk een station waar je nooit bent uitgestapt. In het spel dat je aangeeft komt er telkens een nieuwe vraag een nieuw dilemma.
AlexNL
Berichten: 2180
Lid geworden op: 15 jun 2008, 02:34
Locatie: Breda, Nederland

Re: Ik ben nog nooit in... op- of afgestapt.

Bericht door AlexNL »

TrainzDr3ver schreef:Ik wel

Ik ben nog nooit in Brussel-Kapellekerk in- of uitgestapt.
Ik ook niet.

Ik ben ook nog nooit in Erps-Kwerps in- of uitgestapt.
Plaats reactie